Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Kanskjekanskje skrev (9 minutter siden):

Klarte ikke å vente lengre med å ta nye tester 🙊😅 så måtte ta en babyplan tidligtest og en clearblue tidligtest. Skal vell litt til før alle tester jeg tar viser skygge? 🙊 Bilde er tatt etter 3 min 😊

IMG_20210730_160609.jpg

De ser positive ut. Tipper du får positiv digital nå :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

89jenta skrev (4 minutter siden):

synes jeg kan skimte noe i øverste bilde! så spennende! 🤩

dette så jo veldig bra ut da! 😃 hvor mange dpo? 

Hadde positiv El test 21 juli 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame1989 skrev (1 minutt siden):

De ser positive ut. Tipper du får positiv digital nå :)

Tenkte å prøve det i morgen tidlig 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne nå, så da ble det endelig vår tur 🤩 lykke til alle andre her inne og, noen flere som har testet seg idag? 😊

IMG_20210731_064628.jpg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (1 time siden):

Fikk denne nå, så da ble det endelig vår tur 🤩 lykke til alle andre her inne og, noen flere som har testet seg idag? 😊

IMG_20210731_064628.jpg

Hipphurra og gratulerer så mye!🎉❤️ Tok en test med svaaak strek på i natt. To timer siden forrige toalettur, så aner ikke hvorfor. Har gitt meg selv innkjøpsnekt på tester nå😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (1 time siden):

IMG_20210731_064628.jpg

Gratulerer så mye! 😁🥳

Jeg er på 5 dpo, fått tidligste positive 10 dpo, så fortsatt 5 hele dager igjen til eventuelle svar denne pp 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskjekanskje skrev (6 timer siden):

IMG_20210731_064628.jpg

Hurra! 🥳🥳 gratulere! 😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tok en test i natt som viste svak strek, men nå med konsentrert urin var det absolutt ingenting. 12 dpo, og murringer i dungesvis. Venter bare på at mensen skal komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (52 minutter siden):

Æsj, tok en test i natt som viste svak strek, men nå med konsentrert urin var det absolutt ingenting. 12 dpo, og murringer i dungesvis. Venter bare på at mensen skal komme...

så kjedelig.. jeg tok ikke test idag, orker ikke å bli skuffet. jeg har også innstilt meg på at mensen skal komme 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (2 timer siden):

@Mammatilsukkertopp jeg begynte å spotte nå… så mensen er her nå straks. men jeg rekker en pp til i august 🤞🏼 neste ikm er 28/8. 

Åh❤️ Jeg kommer rett etter deg, og så får vi ha bedre lykke i neste pp🥰 Vi får iallefall følge hverandre videre, og jeg gleder meg til den dagen jeg får høre at det klaffer for deg😁  

...og der kom mensen min. To dager for tidlig faktisk. En tåre, varmeflaske og en gubbe som måtte kna korsryggen😅 

Endret av Mammatilsukkertopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 3 dpo i dag, og gud hvor sakte tiden går! Kjenner noen stikkinger nederst i magen, men dette er nok bare at jeg nettopp har hatt EL. Håper de neste 5 dagene går raskt så jeg får startet å teste 🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammatilsukkertopp skrev (2 timer siden):

Åh❤️ Jeg kommer rett etter deg, og så får vi ha bedre lykke i neste pp🥰 Vi får iallefall følge hverandre videre, og jeg gleder meg til den dagen jeg får høre at det klaffer for deg😁  

...og der kom mensen min. To dager for tidlig faktisk. En tåre, varmeflaske og en gubbe som måtte kna korsryggen😅 

takk det samme 💕 skal bli spennende å følge med deg videre! godt at man kan dele litt tanker med hverandre.. håper så inderlig at det klaffer for oss begge neste pp 🤞🏼 

forstår deg så godt 😕 jeg og mannen gråt idag vi også… det er så kjipt å være prøver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (4 timer siden):

takk det samme 💕 skal bli spennende å følge med deg videre! godt at man kan dele litt tanker med hverandre.. håper så inderlig at det klaffer for oss begge neste pp 🤞🏼 

forstår deg så godt 😕 jeg og mannen gråt idag vi også… det er så kjipt å være prøver..

Helt enig, godt å ha en gjeng i lik situasjon å lufte tankene sine til💕 

Neste pp må jeg klare å stille litt om på testvanene mine, for skuffelsen har vart i dagesvis nå. Gir dere en stor klem❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er et sted mellom 4-6 dpo i dag. I motsetning til forrige pp traff vi bra på aksjeinnlegging, men har likevel en merkelig rolig følelse av at det ikke gikk denne gangen. Vi får se. Har besøk mye av neste uke, og planlegger å ikke teste før etter de har reist (neste mandag morgen). Har heller ingen tidligtester liggende, så det er uansett ikke noe poeng å teste før nærmere IKM. Håper det blir nok av en distraksjon til at jeg ikke tenker så mye over det, tiden går så sakte disse dagene! Lykke til alle dere andre! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er visst fremdeles i dpo land, hvis ikke TR dukker opp i løpet av natten er jeg på 18 dpo i morgen :vetikke:

Tok en cb+ på 16 dpo som var totalt blenda! Ingen tegn til at TR har tenkt å dukke opp umiddelbart heller så da får man vel bare vente…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo👋 Har skrevet som anonym her tidligere, men tror det er på tide å stå frem med brukernavn. Har prøvd å bli gravide siden januar. Vet at det var 2 måneder vi ikke hadde sjans i det hele tatt, så da har jeg regnet dette som pp5. Men ved nærmere kikk i flo ser jeg at vi har truffet rimelig dårlig 2 av disse 5pp. Typ 3-4 dager før el. Teoretisk sett er jo sjansen der men den har vært rimelig liten. Dette er 3pp vi faktisk har truffet bra. Så vet ikke, er jeg i pp3 eller pp5?😂

I dag er jeg hvertfall 4 dpo. Det ble ikke MYE aksjelegging denne pp, men det ble en gang når EL-testen peaket. Forhåpentligvis var EL dagen etterpå. Da hadde jeg også negativ test. Har hatt en irriterende verk/murring i magen/underlivet i dag. Litt ovenfor skambeinet. Det har verket i et par timer uten stopp. Dette har jeg ikke opplevd før🧐 prøver å ikke legge vekt på sånne ting da. Har hatt pp’er med mye murringer og pp’er uten noen tegn eller murringer. Har ikke vært gravid noen av gangene😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens :) 

Har egentlig ikke begynt å prøve aktivt enda, men dette er første måneden vi ikke hopper av i svingen. Har ikke tatt EL-test eller noe, men har ganske regelmessig syklus og tror vi traff 1-2 dager før EL. Regner derfor dette som en slags PP1, og etter mine beregninger skal jeg være 7-8 DPO nå. 
Planen var å ta dette pent og rolig og tenke at «skjer det så skjer det», men det er visst lettere sagt enn gjort. For her sitter jeg da, for 7. dag på rad, og leser i graviditetsforum på KG i flere timer 😂 Har lest HELE denne tråden, og holder akkurat nå på å bli gaaal av å overanalysere kroppen. Har stukket skikkelig i eggstokkene idag, noe det aldri pleier å gjøre hos meg. Tankene flyr jo da rett til at dette kan være festesmerter. Tenker jeg skal vente minst til fredag/lørdag før jeg tester uansett, for ser for meg at jeg kan bli tidenes testetøs hvis jeg først begynner 🙄 

Men det er såå spennende å følge med på dere alle, og krysser fingrene for at det ordner seg for alle sammen innen nærmeste framtid! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ValarMorghulis skrev (1 time siden):

Hei folkens :) 

Har egentlig ikke begynt å prøve aktivt enda, men dette er første måneden vi ikke hopper av i svingen. Har ikke tatt EL-test eller noe, men har ganske regelmessig syklus og tror vi traff 1-2 dager før EL. Regner derfor dette som en slags PP1, og etter mine beregninger skal jeg være 7-8 DPO nå. 
Planen var å ta dette pent og rolig og tenke at «skjer det så skjer det», men det er visst lettere sagt enn gjort. For her sitter jeg da, for 7. dag på rad, og leser i graviditetsforum på KG i flere timer 😂 Har lest HELE denne tråden, og holder akkurat nå på å bli gaaal av å overanalysere kroppen. Har stukket skikkelig i eggstokkene idag, noe det aldri pleier å gjøre hos meg. Tankene flyr jo da rett til at dette kan være festesmerter. Tenker jeg skal vente minst til fredag/lørdag før jeg tester uansett, for ser for meg at jeg kan bli tidenes testetøs hvis jeg først begynner 🙄 

Men det er såå spennende å følge med på dere alle, og krysser fingrene for at det ordner seg for alle sammen innen nærmeste framtid! 

Dette sa jeg også til meg selv når vi begynte😂 kunne ikke fatte alle som overanalyserte alle mulige tegn så sinnsykt… well…..🥴😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...