Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva i huleste er DPO land?

Anonymkode: 779f0...cf6

days past ovulation, altså dager etter eggløsning 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

89jenta skrev (1 time siden):

Ble ikke mer testing her idag.. jeg drikker så mye på dagene 🙈 kjøpte en cb early (samme som du tok tror jeg) som jeg tenker å ta i morgen tidlig 🤞🏼 ser jeg noe antydning til strek da så bruker jeg en cb med ukesindikator 😊 

hva med deg? 🥰

Så bildet du la ut i testtråden. Syns det er så vanskelig å se om de svake strekene har farge eller er grå. Jeg syns streken din hadde farge🤔 Jeg demonterte den clearbluen totalt, og streken på teststrimlen inni er tydelig blå. Men en clearblue skal vel ikke rives i fjorten biter, så vet ikke om jeg skal stole på det jeg fant innider😂 Jeg er på nattevakt til 0730,du må stå opp tidlig å teste så jeg får se❤️ søndag du har IKM? Jeg tenker på mandag som IKM. Har 30-31 dager syklus. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (1 time siden):

Så bildet du la ut i testtråden. Syns det er så vanskelig å se om de svake strekene har farge eller er grå. Jeg syns streken din hadde farge🤔 Jeg demonterte den clearbluen totalt, og streken på teststrimlen inni er tydelig blå. Men en clearblue skal vel ikke rives i fjorten biter, så vet ikke om jeg skal stole på det jeg fant innider😂 Jeg er på nattevakt til 0730,du må stå opp tidlig å teste så jeg får se❤️ søndag du har IKM? Jeg tenker på mandag som IKM. Har 30-31 dager syklus. 

Jeg jobber tidlig i morgen, så er nok oppe å tester i 0600 tiden 😊 Ikm på søndag her ja 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylt handlekurven på Zalando med gravidklær. Litt tidlig kanskje etter en svak strek på tidligtest, men jeg klarer ikke å dy meg😂 Snakk om å bygge opp til tidenes skuffelse🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg...igjen😂 Hatt SÅ mye murringer i magen på jobb i natt. Føles akkurat ut som når mensen skal komme, så det kan virke som det ikke ble noe denne mnd heller🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo her. Tida går sakte nå. 

Det er i det minste utrolig spennende å følge med på dere som tester nå i disse dager. Kjenner på spentheten og usikkerheten, jeg og 🤭

9/10 dpo er fortsatt veldig tidlig, husk det, jenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sommerfuul skrev (1 minutt siden):

Det er i det minste utrolig spennende å følge med på dere som tester nå i disse dager. Kjenner på spentheten og usikkerheten, jeg og 🤭

Du vil ikke ane hvor mye trøst det er i den siste setningen der🙈 Med stikkingene i magen i natt, og alle de negative testene så konkludette jeg bare. Er 11 dpo i dag. Kjenner meg selv, så det blir en test når jeg står opp i dag. 

Tenker på deg også Sommerfuul! Håper så inderlig at det sitter helt i mål denne pp❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (23 minutter siden):

Meg...igjen😂 Hatt SÅ mye murringer i magen på jobb i natt. Føles akkurat ut som når mensen skal komme, så det kan virke som det ikke ble noe denne mnd heller🤷‍♀️

Samma her! hele går kveld og nå på morgenen har jeg masse murringer… men ingen positiv test.. mens om 2 dager, lover ikke godt. men bruker ikke å ha murringer så lenge før mens 🤔

får vel bare vente på at mens dukker opp eller ikke.. 

når skal du teste idag @Mammatilsukkertopp? 🥰 så jeg vet når jeg skal titte innom her 😄 

Sommerfuul skrev (11 minutter siden):

håper det har klaffet for deg denne pp 🤞🏼 forstår så godt hvor sakte tiden går.. føler håpet er over for min del. har hatt utslag på 9dpo på de forrige graviditetene mine.. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller 8 dpo idag og fikk svaaaak positiv test på babyplan tidligtest både i går ettermiddag og idag tidlig 😱 men tørr ikke å håpe da jeg er så redd for skyttestrek. 

Ikke sett antydning til strek på disse testene før i alle de prøveperiodene jeg har brukt disse testene 🙊 men blir så usikker, når jeg føler den burde blitt sterkere fra i går til i dag? Livredd for forhåpninger😂🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo og testa både med babyplan og clear blue digital i dag, negative 😔 pp 3 i august for min del og da håper jeg virkelig det går! 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (5 minutter siden):

Samma her! hele går kveld og nå på morgenen har jeg masse murringer… men ingen positiv test.. mens om 2 dager, lover ikke godt. men bruker ikke å ha murringer så lenge før mens 🤔

får vel bare vente på at mens dukker opp eller ikke.. 

når skal du teste idag @Mammatilsukkertopp? 🥰 så jeg vet når jeg skal titte innom her 😄 

håper det har klaffet for deg denne pp 🤞🏼 forstår så godt hvor sakte tiden går.. føler håpet er over for min del. har hatt utslag på 9dpo på de forrige graviditetene mine.. 😕

Våkner somregel kl 15, og springer på badet for ny test😂 Skal prøve både normal og rfsu i dag. Om de da er negativ så er det bare å la mensen stå til. Akkurat nå føles det ut som mensen kommer før jeg rekker å stå opp. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (7 minutter siden):

Våkner somregel kl 15, og springer på badet for ny test😂 Skal prøve både normal og rfsu i dag. Om de da er negativ så er det bare å la mensen stå til. Akkurat nå føles det ut som mensen kommer før jeg rekker å stå opp. 

da skal jeg titte innom i 15 tia 🤞🏼 krysser alt jeg har for deg, og at du vil få tidligere strek 🤞🏼🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kanskjekanskje skrev (2 timer siden):

eller 8 dpo idag og fikk svaaaak positiv test på babyplan tidligtest både i går ettermiddag og idag tidlig 😱 men tørr ikke å håpe da jeg er så redd for skyttestrek. 

Ikke sett antydning til strek på disse testene før i alle de prøveperiodene jeg har brukt disse testene 🙊 men blir så usikker, når jeg føler den burde blitt sterkere fra i går til i dag? Livredd for forhåpninger😂🙊

Ååå, så spennende! Har du bilde av testene du har tatt?😍

Jeg har dessverre litt erfaring med skyggestreker på babyplan tidligtester, men da har strekene vært tydelig grå/uten farge, så hvis strekene har rosa farge lover det veldig godt :) 

Anonymkode: a5754...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ååå, så spennende! Har du bilde av testene du har tatt?😍

Jeg har dessverre litt erfaring med skyggestreker på babyplan tidligtester, men da har strekene vært tydelig grå/uten farge, så hvis strekene har rosa farge lover det veldig godt :) 

Vises ikke så godt på bilde, men ser det bedre i virkeligheten 😳🙊

Har brukt disse testene hver mnd siden vi bestemte oss for å prøve på nr 3 (i januar) og har aldri sett antydning til strek en gang 😅

IMG_20210730_105407.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (38 minutter siden):

Har brukt disse testene hver mnd siden vi bestemte oss for å prøve på nr 3 (i januar) og har aldri sett antydning til strek en gang 😅

IMG_20210730_105407.jpg

Så spennende 🤩 ser definitivt en svak strek der! Jeg har opplevd skygge strek selv på disse men da har de vært enda svakere, så svakt at jeg må vende på de for å se, da tror jeg det har vært skyggen av den streken der det skal komme strek om man er gravid om du skjønner hva jeg mener😅 men denne er definitivt sterkere enn det! Synes også den ser rosa ut! 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 dpo idag. Vi har ferietid her så her går egentlig tiden veldig fort med et aktivr barn å finne på masse med🤗 tenker å begynne testingen 9 dpo, men regner med jeg ryker på en test på 8 dpo kveld🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Kanskjekanskje skrev (1 time siden):

IMG_20210730_105407.jpg

Spennende strek det der!

Den ser mye mer rosa ut enn hva mine skyggestreker har gjort, så jeg synes det ser veldig positivt ut 😄 Og siden du har hatt to tester som viser samme strek tror jeg definitivt det er er noe på gang her ❤️ At streken ikke har økt i styrke er ikke så rart om du bare er 8 dpo! Det er veeldig tidlig å på positiv test:) Også normalt at streken ikke blir sterkere og sterkere dag for dag, men at det må gå noen dager mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rfsu test ofte. Tatt etter 5 timer søvn 11 dpo. Kan dere skimte noe? Jeg vet ikke, aldri fått strek på de testene som jeg har kunnet se så bra selv som denne, men den er alt for svak til å se fargen også🤔tok en i mårrest etter jobb, og da hadde jeg tisset en time tidligere, ingenting på den. Om jeg enda ser antydning på ny test i morgen så svir jeg av en digital. 

IMG_20210730_152411.jpg

IMG_20210730_154700.jpg

Endret av Mammatilsukkertopp
Lagt til i tekst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vente lengre med å ta nye tester 🙊😅 så måtte ta en babyplan tidligtest og en clearblue tidligtest. Skal vell litt til før alle tester jeg tar viser skygge? 🙊 Bilde er tatt etter 3 min 😊

IMG_20210730_160609.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammatilsukkertopp skrev (50 minutter siden):

Rfsu test ofte. Tatt etter 5 timer søvn 11 dpo. Kan dere skimte noe? Jeg vet ikke, aldri fått strek på de testene som jeg har kunnet se så bra selv som denne, men den er alt for svak til å se fargen også🤔tok en i mårrest etter jobb, og da hadde jeg tisset en time tidligere, ingenting på den. Om jeg enda ser antydning på ny test i morgen så svir jeg av en digital. 

IMG_20210730_152411.jpg

IMG_20210730_154700.jpg

synes jeg kan skimte noe i øverste bilde! så spennende! 🤩

Kanskjekanskje skrev (7 minutter siden):

Klarte ikke å vente lengre med å ta nye tester 🙊😅 så måtte ta en babyplan tidligtest og en clearblue tidligtest. Skal vell litt til før alle tester jeg tar viser skygge? 🙊 Bilde er tatt etter 3 min 😊

IMG_20210730_160609.jpg

dette så jo veldig bra ut da! 😃 hvor mange dpo? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...