89jenta Skrevet 28. juli 2021 #1041 Del Skrevet 28. juli 2021 Blenda test idag også (8dpo), håper så inderlig at jeg kan se to streker i morgen 🤞🏼🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1042 Del Skrevet 28. juli 2021 7 dpo og negativ test.. 😑 måtte bare teste siden jeg har vært så veldig øm i systemet siden 2 dpo, og brystvortene og "inni" puppene blir vondere for hver dag som går.. Bedre lykke imorgen 😄 Anonymkode: cbbbb...557 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 28. juli 2021 #1043 Del Skrevet 28. juli 2021 Twstet med clearblue ultra early i dag 9dpo. Kom blå strek innen fristen, men når fristen gikk ut ble streken sakte men sikkert svakere. Med sønnen min testet jeg ikke tydelig positivt før etter IKM, så gir ikke helt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 28. juli 2021 #1044 Del Skrevet 28. juli 2021 Mammatilsukkertopp skrev (52 minutter siden): Twstet med clearblue ultra early i dag 9dpo. Kom blå strek innen fristen, men når fristen gikk ut ble streken sakte men sikkert svakere. Med sønnen min testet jeg ikke tydelig positivt før etter IKM, så gir ikke helt opp.. så rart at streken ble svakere 🤔 skal du teste i morgen også? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger88 Skrevet 28. juli 2021 #1045 Del Skrevet 28. juli 2021 Sommer87 skrev (På 27.7.2021 den 12.45): Idag kom mensen. 2 dager forsinket 🥺. Testet i går og den var selvsagt negativ. Kjente meg ikke gravid heller denne mnd, men selv om jeg egentlig visste så ble jeg likevel veldig skuffa og lei meg. All ære til de som prøver i mange år uten å bli gravide ❤️. Jeg føler jeg er på randen nå etter prøving siden starten av året. hvordan gikk det med deg @Osloborger88? Håper du hadde bedre hell og lykke enn meg! Mensen kom her også 😔 føler med deg ❤️ Synes også det er veldig kjipt. Blitt gravid 2 av 4 pp (dette er 4.), men første endte i MA i uke 9+ og for 2 mnd siden hadde jeg en kjemisk. Sånn sett har vi også prøvd siden desember i fjor. Krysser alt for at vi begge to lykkes neste mnd! 🤞🏻 Oppdater gjerne 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 28. juli 2021 #1046 Del Skrevet 28. juli 2021 89jenta skrev (4 timer siden): så rart at streken ble svakere 🤔 skal du teste i morgen også? 😊 Her er bilde av testen, tatt nå i kveld. Testen ble tatt etter å ha sovet 5 timer etter nattevakt, 9dpo. Føler jo jeg skimter noe enda, men det er liksom med meget mye godvilje🤔 Skal prøve å holde meg i morgen, og teste igjen på fredag. Ser du/dere noe? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1047 Del Skrevet 28. juli 2021 Mammatilsukkertopp skrev (4 minutter siden): Her er bilde av testen, tatt nå i kveld. Testen ble tatt etter å ha sovet 5 timer etter nattevakt, 9dpo. Føler jo jeg skimter noe enda, men det er liksom med meget mye godvilje🤔 Skal prøve å holde meg i morgen, og teste igjen på fredag. Ser du/dere noe? 🤔 Skal det kun være en loddrett strek, så ser jeg klart en strek der🙊 Anonymkode: 3d268...bf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 28. juli 2021 #1048 Del Skrevet 28. juli 2021 Mammatilsukkertopp skrev (26 minutter siden): Her er bilde av testen, tatt nå i kveld. Testen ble tatt etter å ha sovet 5 timer etter nattevakt, 9dpo. Føler jo jeg skimter noe enda, men det er liksom med meget mye godvilje🤔 Skal prøve å holde meg i morgen, og teste igjen på fredag. Ser du/dere noe? 🤔 jeg kan også skimte en loddrett strek! blir spennende på neste test da! 🤞🏼🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 28. juli 2021 #1049 Del Skrevet 28. juli 2021 @Mammatilsukkertopp jeg skal teste i morgen ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1050 Del Skrevet 28. juli 2021 Mammatilsukkertopp skrev (34 minutter siden): Her er bilde av testen, tatt nå i kveld. Testen ble tatt etter å ha sovet 5 timer etter nattevakt, 9dpo. Føler jo jeg skimter noe enda, men det er liksom med meget mye godvilje🤔 Skal prøve å holde meg i morgen, og teste igjen på fredag. Ser du/dere noe? 🤔 Jeg ser en strek ☺️ må ikke legge god viljen til en gang 😝 Anonymkode: d3439...5c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 28. juli 2021 #1051 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal det kun være en loddrett strek, så ser jeg klart en strek der🙊 Anonymkode: 3d268...bf3 Skal bare være en loddrett strek ja! Så artig at flere ser den, da er det kanskje noe der🤩 89jenta skrev (1 time siden): jeg kan også skimte en loddrett strek! blir spennende på neste test da! 🤞🏼🤩 Så artig at flere ser den! Da kan drt jo faktisk være noe🤩 Jeg beskrev det litt dumt ser jeg. Men testen ble tatt da jeg våknet kl 1530,og bildet ble tatt kl 19. Jeg krysser fingrene for deg i morgen😍 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser en strek ☺️ må ikke legge god viljen til en gang 😝 Anonymkode: d3439...5c1 Så artig🤩 Jeg klarer ikke helt å tro det, for jeg føler det ikke gikk, og har ikke så mye som et kvart symptom. Men så er det jo tidlig da🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. juli 2021 #1052 Del Skrevet 29. juli 2021 (endret) vet ikke helt hva jeg skal tro.. 9dpo idag. de andre graviditetene så jeg to streker så godt på 9dpo.. føler jeg kanskjer kan se noe her, hva tenker dere? Endret 29. juli 2021 av 89jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1053 Del Skrevet 29. juli 2021 89jenta skrev (6 minutter siden): vet ikke helt hva keg skal tro.. 9dpo idag. de andre graviditetene så jeg to streker så godt på 9dpo.. føler jeg kanskjer kan se noe her, hva tenker dere? Der er det en tydeligere strek enn jeg hadde 9dpo da jeg ble gravid! Ta en ny test i morgen!! Anonymkode: 1e930...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. juli 2021 #1054 Del Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Der er det en tydeligere strek enn jeg hadde 9dpo da jeg ble gravid! Ta en ny test i morgen!! Anonymkode: 1e930...952 klarer ikke helt å tro det selv.. synes streken ser så dårlig ut liksom.. skal selvfølgelig ta test i morgen! 🤞🏼 håper dagen her går fort! vil tro at jeg kanskje brenner av en test senere idag også 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.h Skrevet 29. juli 2021 #1055 Del Skrevet 29. juli 2021 Har ikke utslag i det hele tatt på babyplan-test 9 dpo i dag 😫 virker som alle ser «noe» 9 dpo, så nå er det bare et siste halmstrå i morgen tidlig 😅 Blir spennende for deg i morgen @89jenta 🤞🏻🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. juli 2021 #1056 Del Skrevet 29. juli 2021 s.h skrev (17 minutter siden): Har ikke utslag i det hele tatt på babyplan-test 9 dpo i dag 😫 virker som alle ser «noe» 9 dpo, så nå er det bare et siste halmstrå i morgen tidlig 😅 Blir spennende for deg i morgen @89jenta 🤞🏻🤩 huff ja det blir spennende i morgen 🙈 jeg fikk ikke utslag på babyplan sin test idag på 9dpo.. masse lykke til i morgen du også 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatilsukkertopp Skrevet 29. juli 2021 #1057 Del Skrevet 29. juli 2021 89jenta skrev (6 timer siden): klarer ikke helt å tro det selv.. synes streken ser så dårlig ut liksom.. skal selvfølgelig ta test i morgen! 🤞🏼 håper dagen her går fort! vil tro at jeg kanskje brenner av en test senere idag også 😅 Dette blir skikkelig spennende🤩 Jeg krysser fingrene for deg!❤️ Kjenner du noe da? Og tok du flere merker i dag? Jeg tok rfsu strimmel i dag. Blendahvit. Den er jo mindre følsom enn clearbluen jeg tok i går, men ble skuffet likevell😂 s.h skrev (2 timer siden): Har ikke utslag i det hele tatt på babyplan-test 9 dpo i dag 😫 virker som alle ser «noe» 9 dpo, så nå er det bare et siste halmstrå i morgen tidlig 😅 Blir spennende for deg i morgen @89jenta 🤞🏻🤩 Jeg fikk svak strek på clearblue ultra early i går, men rfsu test ofte med mindre følsomhet er blendahvit enda i dag 10 dpo. Jeg tenker at det er enda en mulighet for oss sålenge vi ikke har nådd IKMdato. Krysser fingrene for deg😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. juli 2021 #1058 Del Skrevet 29. juli 2021 Mammatilsukkertopp skrev (2 minutter siden): Dette blir skikkelig spennende🤩 Jeg krysser fingrene for deg!❤️ Kjenner du noe da? Og tok du flere merker i dag? Jeg tok rfsu strimmel i dag. Blendahvit. Den er jo mindre følsom enn clearbluen jeg tok i går, men ble skuffet likevell😂 Ble ikke mer testing her idag.. jeg drikker så mye på dagene 🙈 kjøpte en cb early (samme som du tok tror jeg) som jeg tenker å ta i morgen tidlig 🤞🏼 ser jeg noe antydning til strek da så bruker jeg en cb med ukesindikator 😊 hva med deg? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
89jenta Skrevet 29. juli 2021 #1059 Del Skrevet 29. juli 2021 @Mammatilsukkertopp jeg oppdaterer også litt i prøver-dagboken min også hvis du vil se mer 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1060 Del Skrevet 29. juli 2021 Hva i huleste er DPO land? Anonymkode: 779f0...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå