Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskjekanskje skrev (2 minutter siden):

Ganske likt da 😊

så gøy! du må holde meg oppdatert om det skulle skje noe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (Akkurat nå):

Ganske likt da 😊

Gleder meg til å følge dere begge. Fått lagt inn nok aksjer denne runden? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (4 minutter siden):

Gleder meg til å følge dere begge. Fått lagt inn nok aksjer denne runden? :nigo:

Håper det holder med hver dag fra mensslutt og til positiv test, tenker å fortsette et par dager til også, bare for å være sikker 😅🙊 du da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (Akkurat nå):

Håper det holder med hver dag fra mensslutt og til positiv test, tenker å fortsette et par dager til også, bare for å være sikker 😅🙊 du da? 😊

Åssen klarer dere det så mye :ler: vi er et sånt par som trives med én gang i uka, men vi klarer å få til 3 ganger rundt eggløsning.  Mer enn det blir bare stress. Denne runden fikk vi bare to dager før positiv test og dagen for positiv test :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (11 minutter siden):

Åssen klarer dere det så mye :ler: vi er et sånt par som trives med én gang i uka, men vi klarer å få til 3 ganger rundt eggløsning.  Mer enn det blir bare stress. Denne runden fikk vi bare to dager før positiv test og dagen for positiv test :sjenert:

Hehe, har veldig lyst på baby, så hjelper på lysten merker jeg 😂😂 før vi bestemte oss for å prøve på siste trivdes jeg og med 1 gang i uka, men trur mannen trives bedre nå med hver dag 😂 

Hadde ikke orket hver dag om jeg følte det bare ble stress nei 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fame skrev (26 minutter siden):

Vi la in aksjer 2 dager før EL, på selve EL og dagen etter 😊 Håper det holder 😅🤞🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (2 minutter siden):

Hehe, har veldig lyst på baby, så hjelper på lysten merker jeg 😂😂 før vi bestemte oss for å prøve på siste trivdes jeg og med 1 gang i uka, men trur mannen trives bedre nå med hver dag 😂 

Hadde ikke orket hver dag om jeg følte det bare ble stress nei 😊

Problemet her er nok at jeg har veldig veldig veldig lyst på barn, mens han er sånn "Skjer det så skjer det". Mer lyst fra min side :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 minutter siden):

Problemet her er nok at jeg har veldig veldig veldig lyst på barn, mens han er sånn "Skjer det så skjer det". Mer lyst fra min side :ler:

Sånn er det her og, men han liker å lage barn så da er det greit liksom 😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 DPO i PP2 her. Tipper jeg får mange «symptomer» fremover 😂😅 har ikke helt troa enda, men håper 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  er 10 DPO i dag og fortsatt blenda test (baby plan, vanlig strimmel). Er alt håp ute tror dere? 😔 Har følt på murringer i magen siste uka og litt ømmere pupper enn vanlig, men jeg har lite troa akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s.h skrev (1 time siden):

2 DPO i PP2 her. Tipper jeg får mange «symptomer» fremover 😂😅 har ikke helt troa enda, men håper 🤞🏻🤞🏻

Krysser fingrene for deg 🤞🏼 

Osloborger88 skrev (53 minutter siden):

Jeg  er 10 DPO i dag og fortsatt blenda test (baby plan, vanlig strimmel). Er alt håp ute tror dere? 😔 Har følt på murringer i magen siste uka og litt ømmere pupper enn vanlig, men jeg har lite troa akkurat nå..

Jeg tenker at at så lenge mensen ikke har dukket opp så er det håp 😊 Kanskje du hadde EL senere enn antatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 6dpo og har lite symptomer. Lott ekkelt spørsmål, men utfloden min endret seg fra i går 5dpo. Den er hvit men litt klumpete. Ikke hele tiden, for kommer vanlig melkehvite utflod på pairet, men i trusa så klumper den seg🤔 ikke opplevd det før..

eneste symptomet jeg har hatt ellers var at jeg våknet i natt og måtte tisse. Det skjer aldri

Anonymkode: d03d4...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 6dpo og har lite symptomer. Lott ekkelt spørsmål, men utfloden min endret seg fra i går 5dpo. Den er hvit men litt klumpete. Ikke hele tiden, for kommer vanlig melkehvite utflod på pairet, men i trusa så klumper den seg🤔 ikke opplevd det før..

eneste symptomet jeg har hatt ellers var at jeg våknet i natt og måtte tisse. Det skjer aldri

Skal også sies at jeg ikke klør eller har noen antydning til sopp heller 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal også sies at jeg ikke klør eller har noen antydning til sopp heller 

Når egget fester seg kan utfloden endre seg, men dette kan jo også bare være tilfeldig i ditt tilfelle selvfølgelig. Vanskelig å vite 😅

Anonymkode: b6daf...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (18 minutter siden):

Krysser fingrene for deg 🤞🏼 

Jeg tenker at at så lenge mensen ikke har dukket opp så er det håp 😊 Kanskje du hadde EL senere enn antatt?

Takk for oppmuntring 😊🤞🏻 jeg er ganske sikker på når EL var, siden jeg brukte eggløsningstest. Får klamre meg til et ørlite lite håp om at det fortsatt kan komme en positiv test. Er det noen her inne som har fått negativ 10 DPO, og positiv test senere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Osloborger88 skrev (1 minutt siden):

Takk for oppmuntring 😊🤞🏻 jeg er ganske sikker på når EL var, siden jeg brukte eggløsningstest. Får klamre meg til et ørlite lite håp om at det fortsatt kan komme en positiv test. Er det noen her inne som har fått negativ 10 DPO, og positiv test senere? 

Med eldste her fikk jeg ikke positiv test før dagen etter IKM 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (7 minutter siden):

Med eldste her fikk jeg ikke positiv test før dagen etter IKM 😊

Såpass sent ja, visste du når EL hadde vært den gangen? Takk for at du deler 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dpo idag og negativ test. Ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper (som jeg ofte har). Har egentlig mistet håpet denne pp. Tror ikke jeg skal kaste bort flere tester nå før evt etter mensen ikke dukker opp. Har fått positiv kveld 9 dpo de andre gangene jeg har vært gravid 🥺. Skikkelig lei meg. Neste pp er jeg og sammen ikke samme sted under el dagene, så det er også skikkelig krise 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer87 skrev (2 timer siden):

10 dpo idag og negativ test. Ingen symptomer bortsett fra litt ømme pupper (som jeg ofte har). Har egentlig mistet håpet denne pp. Tror ikke jeg skal kaste bort flere tester nå før evt etter mensen ikke dukker opp. Har fått positiv kveld 9 dpo de andre gangene jeg har vært gravid 🥺. Skikkelig lei meg. Neste pp er jeg og sammen ikke samme sted under el dagene, så det er også skikkelig krise 😞

Føler med deg, jeg fikk negativ i går da jeg var 10 DPO. Det påvirker humøret veldig 😔 Tenker å ta en ny test i morgen. Jeg har hatt en MA og en kjemisk tidligere, da fikk jeg også positiv 9 og 10 DPO. Noen får ikke positiv test før nærmere IKM, så jeg krysser virkelig fingrene for at det gjelder for oss 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...