Gå til innhold

Noen fler som går over i DPO land nå?

Jente34

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

14 dpo. Negativ test igår, men fortsatt ingen mensen...

Anonymkode: cbbbb...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elise93 skrev (1 time siden):

Ja, fikk hormontabletter som skal hjelpe så jeg får eggløsning. Men fikk allikevel veldig sen EL, fikk på CD27.. Men fikk hvertfall EL da! Så håper jeg får det neste gang også.. Tror jeg skal øke dosen da. Takk, håper det går for dere også!☺️ Vi får oppdatere hverandre🙌 

Viktig å være positiv i prøveperioden ja!🙌🏼 Selvom det er lette sagt enn gjort 😅 Takk for det, det må vi!☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

14 dpo og en ekkel følelse av at mensen kommer i dag… fortsatt symptomløs foruten litt murring begge eggstokkene i går samt stikking høyere oppe i magen, ved navlen. Og den forbanna soppen vil ikke slippe taket😠

Anonymkode: 7b1f4...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er litt uti DPO land nå som vil fortelle åssen det går?

Jeg skal egentlig ikke inn hit før om to dager, men siden jeg ikke rekker mer aksjelegging før EL i morgen så dreit jeg i det  :ler: Kjenner at min venstre eggstokk er veldig aktiv akkurat nå  :`[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Heier på deg Fame og følger fortsatt med her ^^ men jeg er 79dpo da så har egentlig ikke så mye her å gjøre lengre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er noen dager igjen her også før El, men følger litt med her inne uansett, får krysse fingrene for at det klaffe denne mnd 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (27 minutter siden):

Er noen dager igjen her også før El, men følger litt med her inne uansett, får krysse fingrene for at det klaffe denne mnd 🥰

Vår tur nå vel  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (7 minutter siden):

Vår tur nå vel  :nigo:

Det syns jeg det burde være 😁 men jeg har mistet trua 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapper veldig av med det denne runden. Mest fordi jeg bare har rukket litt aksjer så jeg har ikke helt trua, men vi får se  ^.^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laura80 skrev (11 minutter siden):

12 dpo her men litt rosaaktig utflod i morges fikk meg til å miste trua😕😕😥

Er du helt sikker på eggløsning da? Kanskje det er festeblødning du opplever? 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 13.7.2021 den 21.41):

Noen som er litt uti DPO land nå som vil fortelle åssen det går?

Jeg skal egentlig ikke inn hit før om to dager, men siden jeg ikke rekker mer aksjelegging før EL i morgen så dreit jeg i det  :ler: Kjenner at min venstre eggstokk er veldig aktiv akkurat nå  :`[

:goodbye:

Så hyggelig å være i DPO-land med deg Fame☺️ jeg er 8 DPO og skal teste til helga. Men har spottet litt noen dager nå.. Tenkte først festeblødning, men er redd et er noe hormonkluss 🙄 så venter spent på å se hva testen viser🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjekanskje skrev (23 timer siden):

Er du helt sikker på eggløsning da? Kanskje det er festeblødning du opplever? 😊

Ja jeg er så godt som sikker, så var neppe festeblødning. Fikk forresten bittelitt lyserosa på papiret 7 dpo også. Men ellers er dette første syklus uten vanlig brun spotting da. Bare bittelitt lyyserosa ved 7 dpo og 12 dpo. 13 dpo i dag men får stort sett mensen på 15 dpo så venter den på lørdag. Har noe Syyyyykt ømme pupper denne syklus men de var ganske så ømme forrige også i dpo-land, uten at jeg var gravid . Skal teste på lørdag dersom ikke det kommer noen spotting og mens før da. Men har mistet litt trua ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Elise93 skrev (10 timer siden):

:goodbye:

Så hyggelig å være i DPO-land med deg Fame☺️ jeg er 8 DPO og skal teste til helga. Men har spottet litt noen dager nå.. Tenkte først festeblødning, men er redd et er noe hormonkluss 🙄 så venter spent på å se hva testen viser🙏

Så spennende! Håper det går veien  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei alle sammen, her kommer jeg med mitt. Jeg må ærlig si at alle disse forkortelsene dere bruker er uforståelig for meg, men jeg skal prøve å forklare 😅 idag er der 16/17 dager siden eggløsning, og 4 dager siden forventet mens. Tok min første test for 6 dager siden, den viste en noe usynlig strek, men noe var det. For to dager siden tok jeg en ny test å den viste svakt positiv, å da mener jeg svak!

Nå har jeg noen følelser i kroppen som jeg aldri har kjent på før, men er redd jeg bare tror jeg kjenner ting. 

Jeg har de siste 3 dagene hatt stikking nederst I magen, flere ganger i løpet av dagen å de varer noen sekunder. Idag når jeg våknet kjenner jeg litt press nederst i magen. 

Jeg er av de som er plaget med mens smerter å ligger i fosterstilling første dag, så jeg føler ikke dette er samme greia. 

Jeg og mannen har nettopp startet prøvingen, sist måned gikk det ikke, men kan vi ja vært heldige? #vilsågjerneblimamma

Anonymkode: 10328...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei alle sammen, her kommer jeg med mitt. Jeg må ærlig si at alle disse forkortelsene dere bruker er uforståelig for meg, men jeg skal prøve å forklare 😅 idag er der 16/17 dager siden eggløsning, og 4 dager siden forventet mens. Tok min første test for 6 dager siden, den viste en noe usynlig strek, men noe var det. For to dager siden tok jeg en ny test å den viste svakt positiv, å da mener jeg svak!

Nå har jeg noen følelser i kroppen som jeg aldri har kjent på før, men er redd jeg bare tror jeg kjenner ting. 

Jeg har de siste 3 dagene hatt stikking nederst I magen, flere ganger i løpet av dagen å de varer noen sekunder. Idag når jeg våknet kjenner jeg litt press nederst i magen. 

Jeg er av de som er plaget med mens smerter å ligger i fosterstilling første dag, så jeg føler ikke dette er samme greia. 

Jeg og mannen har nettopp startet prøvingen, sist måned gikk det ikke, men kan vi ja vært heldige? #vilsågjerneblimamma

Hvis du har testet positivt med en graviditetstest så er du jo gravid?☺️ Eller er den ikke positiv lenger/du er redd den er for svak?

Gratulerer så mye💕

Anonymkode: a5754...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis du har testet positivt med en graviditetstest så er du jo gravid?☺️ Eller er den ikke positiv lenger/du er redd den er for svak?

Gratulerer så mye💕

Anonymkode: a5754...e13

Det jeg er redd for er at den var så svak at det bare var skyggestrek 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...