AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Hadde i sommer kontakt med en mann på en datingside. Vi hadde kontakt i et par uker før han plutselig sluttet å svare og jeg hørte ikke noe mer. Nå 6 mnd senere så spurte han om å bli venn på facebook og har begynt å følge meg på instagram. Han er fra et annet land og hadde ikke etternavnet mitt eller noen felles venner, så han må ha lett etter meg da jeg ikke har dukket opp tilfeldig. Godtok venneforespørselen på facebook og fulgte tilbake på instagram, men han har ikke tatt kontakt eller noe. Hvordan tolker jeg dette? Kan det være han vil ha kontakt igjen?🤔 Anonymkode: 3a9b5...756
bluedot Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Ja kan vel tolke dette som at han vil ha kontakt. Du får spørre han. 😊
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Mest sannsynlig useriøs fyr som "samler damer". Playere er sjeldent så kjekke at de kan satse på å finne nye damer hele tiden, derfor resirkulerer de bare en haug i stedet, med noen nye tilskudd. Tipper han tar kontakt igjen om en stund, når han er i beit. Typisk greit å ha deg tilgjengelig på face inntil da. Litt som en svartebok. Anonymkode: 85396...3b9 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 bluedot skrev (5 minutter siden): Ja kan vel tolke dette som at han vil ha kontakt. Du får spørre han. 😊 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mest sannsynlig useriøs fyr som "samler damer". Playere er sjeldent så kjekke at de kan satse på å finne nye damer hele tiden, derfor resirkulerer de bare en haug i stedet, med noen nye tilskudd. Tipper han tar kontakt igjen om en stund, når han er i beit. Typisk greit å ha deg tilgjengelig på face inntil da. Litt som en svartebok. Anonymkode: 85396...3b9 Glemte å tilføye at han har hatt meg på Whatsapp hele tiden, så han har jo hatt mulighet til å ta kontakt der hvis han ville det også. Merkelig... Får meg ikke til å spørre heller siden det var han som plutselig ikke svarte mer. Da får han starte samtalen igjen, tenker jeg. Ja, mulig han bare er en useriøs fyr som samler damer. Anonymkode: 3a9b5...756 2
bluedot Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Det er godt mulig at han er. Ok, ja da får han ta neste steg tenker jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Godt mulig han bare samler på bilder. Litt bilder av deg på insta og facebook til å kose seg med? Anonymkode: 833ab...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt mulig han bare samler på bilder. Litt bilder av deg på insta og facebook til å kose seg med? Anonymkode: 833ab...2ca Hvis så er tilfelle, så legger ikke jeg ofte ut bilder av meg selv på some. Egentlig sjelden jeg poster noe i det hele tatt. Så da blir han nok skuffet😅 Ts Anonymkode: 3a9b5...756
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå