Mille89 Skrevet 23. januar 2021 #21 Del Skrevet 23. januar 2021 «De var fem» på nrk tv er utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 24. januar 2021 #22 Del Skrevet 24. januar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Sett en episode av The Missing nå. Helt ok. Men likte ikke skuespiller prestasjonene. Så får se om jeg ser mere av den... Men takk for forslag. Anonymkode: 59ea2...f35 Sesong 2 er MYE bedre enn sesong 1, og sesongene kan sees uavhengige av å se den andre. Du kan lett hoppe rett på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2029 Skrevet 24. januar 2021 #23 Del Skrevet 24. januar 2021 His dark materials, på HBO, det er bare såååå råbra...fikk skikkelig sjokk, hørtes ut som så darrig, men den desidert beste theme song, plot, skådisar, og det er et spennende og vakkert eventyr om STØV... hihi.. Si hva dere syns da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2021 #24 Del Skrevet 27. januar 2021 Mille89 skrev (På 23.1.2021 den 18.44): «De var fem» på nrk tv er utrolig bra! Sett tre episoder nå. Utrolig skuffa. Dårlig skuespill, og lite overbevisende story med mye hull. Lite profesjonelt laget. Tydeligvis kresen jeg 🙈 Anonymkode: 59ea2...f35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. januar 2021 #25 Del Skrevet 28. januar 2021 Jeg syns Your Honor på HBO nå er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 28. januar 2021 #26 Del Skrevet 28. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sett tre episoder nå. Utrolig skuffa. Dårlig skuespill, og lite overbevisende story med mye hull. Lite profesjonelt laget. Tydeligvis kresen jeg 🙈 Anonymkode: 59ea2...f35 Enig med deg, er nok kresen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 28. januar 2021 #27 Del Skrevet 28. januar 2021 De var fem, på NRK likte jeg godt! Spennende krim (men også mye annet en. «Bare» politi-relatert handling,mye medmenneskelig også) men mange twister, så ikke slutten komme før den gjorde det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå