Gå til innhold

Josephine eller Fredrikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Selma - fint, men klatrer veldig på lista

2. Olivia - hjemmelagd poppisnavn

3. Fredrikke - nei

4. Josephine - nei. Ihvertfall skeiv det med F

Anonymkode: ac85a...01e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fredrikke og Olivia. Liker også Josefine bedre enn Josephine. 

Vet om en dame som heter Augusta Fredrikke, synes det er et fantastisk fint navn! 

Endret av Muskath
Skrevet

Klarer ikke å tenke på noe annet enn den kaninen Josefine når jeg hører det navnet. Da jeg var barn fantes det PC-spill om Jossefine og vennene hennes. Jeg spilte det hver helg. Vokste opp med en Josefine også, men tenker kun på kaninen når jeg hører navnet. 

Selma syns jeg ikke er noe fint. Jeg tenker automatisk på Salmalaks.

Josephine og Fredrikke er for meg hestejenter som konkurrerer i  dressur eller sprangridning. De er de kule og flinkeste jentene i stallen og har foreldre som betaler alle utgiftene. Men dette er selvsagt bare fordommer😛

Anonymkode: 1ea88...e7c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Klarer ikke å tenke på noe annet enn den kaninen Josefine når jeg hører det navnet. Da jeg var barn fantes det PC-spill om Jossefine og vennene hennes. Jeg spilte det hver helg. Vokste opp med en Josefine også, men tenker kun på kaninen når jeg hører navnet. 

Selma syns jeg ikke er noe fint. Jeg tenker automatisk på Salmalaks.

Josephine og Fredrikke er for meg hestejenter som konkurrerer i  dressur eller sprangridning. De er de kule og flinkeste jentene i stallen og har foreldre som betaler alle utgiftene. Men dette er selvsagt bare fordommer😛

Anonymkode: 1ea88...e7c

Ingenting galt med å være flinke hestejenter, vel. Bedre det enn å hete Jeanette og Rita og begynne med stoff som 13-åringer og bli gravide når de er 14.

Anonymkode: 8d1b3...7f1

• Liker 3
Skrevet

Josefine og Fredrikke er nydelige navn. Tenk å ha to søstre med disse navnene.. 😍 Olivia og Selma er også fine navn, men veldig vanlige.

Anonymkode: ccbec...587

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...