Gå til innhold

Miaens vei til et sunnere liv...

miaen

Anbefalte innlegg

Nå, e det to og en halv måned til bryllup, og selv om kjolen e klar og alt, så føle eg meg som en potetsekk....trenger litt oppstramming her og der...

Imorgen er det slutt på ferie, og i morgen e det slutt på snop og brus og slikt...

Dessuten skal eg begynne å trene igjen. Før trente eg mye, men de siste årene har eg vært slapp på det området..

Planen min er at det ikke skal bli ekstreme greier, skal kunne unne meg noe godt, men det e forbeholdt helger, og moderate mengder.

Jeg ønske også å gå ned i vekt 10-15 kg. men dette er ikke noe eg skal gå ned på noen uker. Jeg skal forbli der nede, og derfor skal det slankes på den sunne måten...nemlig endring i kosthold og mosjon....

Dette skal eg klare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :enig:

Tenkte å bruke denne dagboken til å holde motivasjonen oppe, og kanskje få litt støtte hvis det e noen som leser den.... ;) kanskje det også e noen som vil henge seg på...hvem vet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så var den første dagen på jobb etter ferie. En hard start, med fjorten timer på jobb, og mye som ikke hadde blitt gjort, mens eg har vært vekke...

Selv om eg stod opp halv seks idag, så fikk eg i meg litt mat og drikke slik at forbrenningen skulle settes i gang...

Nå, ligge eg på sofaen, sliten i beina etter å ha gått hele dagen, og har kjempe lyst på brus !!! og sjokolade !!! men skal stå i mot..........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så gøy med en ny dagbok. Grattis!!!

Jeg henger meg gjerne på en sunnere livsstil, men gidder ikke begynne denne uken. Har en del digg fra syden som må vekk av huset først ;) hi hi. Men ellers kommer jeg veldig raskt tilbake!!! Iallefall fra jeg begynner på jobb..... Snakkes heller da!! hi hi. Håper du klarer dette. Jeg skal heie deg frem dag for dag!!!

HEIA HEIA HEIA. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med en sunnere livsstil!

Jeg la om kostholdet totalt i augist i fjor, og gikk ned 15 kg på tre måneder (mannen min gikk ned 20 kg på samme tid) så jeg vet at det går fint.

Du klarer det du og!

Jeg passet på å spise regelmessig og sundt, og hadde faktisk ikke noe godishunger på hele lange tiden fra august og til jul. Magen var alltid fornøyd etter å ha spist mat eller frukt eller grønnsaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener... :)

Groo: trente du mye også ?

Jeg har vært flink i matveien idag også, og har nettopp knasket i meg en gulrot.. det e egentlig ganske godt...kommer til å bli gulrot farget... :ler:

Men fy meg !! :frustrert: Har ikke gått tur slik eg skulle idag...er jo ikke for sent enda, så går kanskje en tur etterpå... men skal uansett ta sit ups :enig:

Dagene går i bryllupsplanlegging etter jobb, men trening skal eg få tid til !!!!!!! Må det... vil jo se bra ut i bryllupet...litt irriterende at eg ikke begynte før..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: fy meg !!!!!!!!!! har berre lagt på sofaen etter jobb.... :frustrert:

Må virkelig skjerpe meg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er flink på spisingen, men ikke på treningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ja hvordan går det her inne da mon tro??????? Jeg har begynt for alvor jeg og, så nå kan vi være to om saken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...