AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 Hvis er person har ruset seg kraftig(heroin, amf, piller osv) over en periode på ca 2 år, hvor mye kan personen huske fra den tiden? Husker han for eksempel at han har vært hjemme hos personer og hvor de bor- når han har vært der flere ganger? Anonymkode: 59e0e...3a6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 Ja... Redd for ubudne gjester? Anonymkode: 4c7b3...ce3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja... Redd for ubudne gjester? Anonymkode: 4c7b3...ce3 Ja veldig... får ikke sove om natten på grunn av eksen min som er rusmisbruker. Er redd han plutselig står utenfor Anonymkode: 59e0e...3a6
Forundret.. Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Det der varierer vel fra person til person. Og forskjellige ting spiller jo inn på det. Hva er verdt å huske? Hvordan er hukommelsen i utgangspunktet? Var vedkommende ruset når han var på besøk? Osv osv.. 3
Hannah80 Skrevet 20. januar 2021 #5 Skrevet 20. januar 2021 Du kunne like gjerne spurt om hvor mye en brillebruker husker. Det er selvsagt helt individuelt. 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #6 Skrevet 20. januar 2021 Ugh, høres ut som min eks. Menne, hvis han dukket opp, gir du han 3 sekund på å stikke før du ringer politiet. Folk tar som regel et hint. Han vil nok teste noen grenser. Anonymkode: 4c7b3...ce3 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #7 Skrevet 20. januar 2021 Forundret.. skrev (5 minutter siden): Det der varierer vel fra person til person. Og forskjellige ting spiller jo inn på det. Hva er verdt å huske? Hvordan er hukommelsen i utgangspunktet? Var vedkommende ruset når han var på besøk? Osv osv.. Vedkommende var nok ruset flesteparten av gangene han var på besøk. Eller noen ganger ikke når han kom men ruste seg på badet osv.så han ble ruset når han var her. Det har tydligvis vært en del overdoser så mulig dette har gått ut over hjernen. Anonymkode: 59e0e...3a6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #8 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ugh, høres ut som min eks. Menne, hvis han dukket opp, gir du han 3 sekund på å stikke før du ringer politiet. Folk tar som regel et hint. Han vil nok teste noen grenser. Anonymkode: 4c7b3...ce3 Han er i fengsel nå for å ha nesten drept en person men slipper ut om en mnd... håper han har glemt meg og hvor jeg bor. Anonymkode: 59e0e...3a6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #9 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er i fengsel nå for å ha nesten drept en person men slipper ut om en mnd... håper han har glemt meg og hvor jeg bor. Anonymkode: 59e0e...3a6 Hvor gamle er dere da? Var det bare en kort greie, eller har dere vært sammen lenge? Anonymkode: 4c7b3...ce3 1
Forundret.. Skrevet 20. januar 2021 #10 Skrevet 20. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vedkommende var nok ruset flesteparten av gangene han var på besøk. Eller noen ganger ikke når han kom men ruste seg på badet osv.så han ble ruset når han var her. Det har tydligvis vært en del overdoser så mulig dette har gått ut over hjernen. Anonymkode: 59e0e...3a6 Har han også har vært nøktern så husker han det nok lettere. Om han skulle komme, er det ikke bare til å avvise ham? Endret 21. januar 2021 av Forundret.. Innblanding fra autocorr.. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #11 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere da? Var det bare en kort greie, eller har dere vært sammen lenge? Anonymkode: 4c7b3...ce3 Var litt av og på i ca 1 år. Men var ofte måneder mellom vi møttes, for så å være med hverandre noen dager.Vi er 25-28 år. I følge meg var vi egentlig ikke sammen, jeg har aldri rørt rus og var veldig naiv. Han er heavy rusmisbruker. Jeg møtte han rett etter avrusning og tok lang tid før jeg skjønte han ruste seg. Anonymkode: 59e0e...3a6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #12 Skrevet 21. januar 2021 Forundret.. skrev (3 minutter siden): Har han også har vært nøktern så husker han det nok lettere. O. Han skulle komme, er det ikke bare til å avvise ham? Jeg hadde ønske det men han tåler avvisning svært dårlig og har vært i fengsel flere ganger for knivrelaterte hendelser Anonymkode: 59e0e...3a6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #13 Skrevet 21. januar 2021 Skulle nesten tro vi hadde samme eks! Begynner navnet på T? Anonymkode: 4c7b3...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #14 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skulle nesten tro vi hadde samme eks! Begynner navnet på T? Anonymkode: 4c7b3...ce3 Nei det begynner på en annen bokstav. Men skulle gjerne snakket mer deg privat her inne, føler meg hjelpeløs og lever med en stor frykt. Sover såvidt og må ha alt lys på. Anonymkode: 59e0e...3a6
solmåneogstjerner Skrevet 21. januar 2021 #15 Skrevet 21. januar 2021 Han husker like mye som et tau er langt. 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #16 Skrevet 21. januar 2021 Du kan jo faktisk flytte, fjerne deg fra telefonkatalogen osv., om du virkelig er redd. Anonymkode: 0c1d2...f67 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #17 Skrevet 21. januar 2021 Det beste du kan gjøre, er å bare avvise. Vær dørgende kjedelig. Hvis du ikke har noe han trenger, så finner han fort noen andre og utnytte. Når han er rykende fersk fra fengsel, så tar det nok en stund før han vil risikere og inn igjen. Anonymkode: 4c7b3...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #18 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan jo faktisk flytte, fjerne deg fra telefonkatalogen osv., om du virkelig er redd. Anonymkode: 0c1d2...f67 Vil helst unngå å flytte, er min første leilighet som jeg har kjøpt. Håper han har glemt alt Anonymkode: 59e0e...3a6
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #19 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det beste du kan gjøre, er å bare avvise. Vær dørgende kjedelig. Hvis du ikke har noe han trenger, så finner han fort noen andre og utnytte. Når han er rykende fersk fra fengsel, så tar det nok en stund før han vil risikere og inn igjen. Anonymkode: 4c7b3...ce3 Ja det er dette jeg håper på. Anonymkode: 59e0e...3a6
Forundret.. Skrevet 21. januar 2021 #20 Skrevet 21. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde ønske det men han tåler avvisning svært dårlig og har vært i fengsel flere ganger for knivrelaterte hendelser Anonymkode: 59e0e...3a6 Hvis du mener at du er utsatt så bør du kanskje ta kontakt med politiet for å rådføre deg med dem? Gi uttrykk for bekymringene dine. Eller så hadde jeg endret navn på ringeklokka/ døra for å få det til å virke som om du har flyttet eller at andre bor der med deg. Jeg ville også fått nr mitt hemmelig/ skjult. Dette har jeg selv hatt i mange år for å slippe å bli oppsøkt av et narkomantfamiliemedlem eller folk hun kanskje har noe uoppgjort med. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå