AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #41 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 23.09): Er det slank, trent og høy? Ikke tykk og lav? Hva tenner deg? Anonymkode: f706f...d28 Ja takk til en flatbrystet, slank og normal kropp uten ræv! Gi meg ekte renhet! Høyde betyr ingenting, med mindre det er såpass at jeg skaller meg i armhulen din! Nei takk til fillers, silikon, tatoveringer og/eller maskuline trekk! Anonymkode: ebe27...747 1
Hr. Aktiv Skrevet 26. januar 2021 #42 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 13.34): https://www.instagram.com/p/CKDGrjyjJn0/ Anonymkode: d8b0c...846 Hehe. Hadde dette vært mere troverdig så kunne det gått, men beklageligvis er ikke dette noe godt forbilde for annet enn illegale stoffer desverre.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #43 Skrevet 26. januar 2021 En uten penis. Har ikke noe i mot peniser, men kvinner med peniser er ikke helt min greie. Anonymkode: 815cc...2bd
Antiviruset Skrevet 26. januar 2021 #44 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.1.2021 den 17.23): Bare helt nydelig Anonymkode: 3c4bc...96e Ser mer ut som en mann med kvinnetryne spør du meg.
baho Skrevet 26. januar 2021 #45 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.1.2021 den 7.27): En kropp som er fornøyd med seg selv og som lar partneren nyte kroppen. Anonymkode: d3a09...186 Vet ikke hvor gammel du er, men slet selv med dårlig selvbilde da jeg var ung. Har nå i senere tid innsett at man ikke burde bry seg om hva andre mener om hve som er en "fin kropp" og ikke. Alle kropper er fine, både tykke og tynne. Stor eller liten rumpe. Alle er fine på sin egen måte. Dessverre har jeg sett at det er en del kroppspress her i Norge, og mange får hat bare fordi de har litt fett på magen. Håper dette endrer seg snart... Jeg anbefaler deg å begynne å følge brukere på sosiale medier som fokuserer på "body positivity" (husker ikke hva det heter på Norsk😅). Som f.eks: Sarah Young (@bodypositivepear på insta), Stephanie Yeboah (@nerdabouttown på insta), @trendycurvy på tiktok, @xobrooklynne på tiktok, osv. det finnes mange brukere på sosiale medier som hjelper folk med å føle seg mer komfortable i sin egen kropp, og som viser at alle kropper er fine. Ignorer alle svarene du har fått fra menn som sier deres preferanser. Du er fin uansett!❤️
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #46 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Petit betyr jo liten, så da er man liten og slank, ikke middels høy. Anonymkode: b2de4...f73 Jeg tror rett og slett ikke folk forstår hva petit ER. Jeg er 172 cm høy og på grensen til undervektig, og har blitt kalt petit flere ganger. Nei, jeg er ikke petit, jeg er slank. "Petit" er fransk og betyr "liten", noe jeg og mine 172 centimeter ikke er. Jeg tar det ikke som et kompliment å bli kalt petit, altså. Anonymkode: 7d127...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #47 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tror rett og slett ikke folk forstår hva petit ER. Jeg er 172 cm høy og på grensen til undervektig, og har blitt kalt petit flere ganger. Nei, jeg er ikke petit, jeg er slank. "Petit" er fransk og betyr "liten", noe jeg og mine 172 centimeter ikke er. Jeg tar det ikke som et kompliment å bli kalt petit, altså. Anonymkode: 7d127...5c0 Ville heller bli kalt petit enn undervektig som du er. Mange menn faller for petite damer. Anonymkode: ab621...ef9
Epictetus Skrevet 26. januar 2021 #48 Skrevet 26. januar 2021 46 minutter siden, AnonymBruker said: Ville heller bli kalt petit enn undervektig som du er. Mange menn faller for petite damer. Anonymkode: ab621...ef9 Og mange menn faller for slanke kvinner som er 172 cm høye.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2021 #49 Skrevet 26. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville heller bli kalt petit enn undervektig som du er. Mange menn faller for petite damer. Anonymkode: ab621...ef9 Jeg er ikke undervektig, jeg er på grensen til undervektig. Altså slank. Ikke petit. Jeg synes forøvrig petite damer er nydelige, har flere venninner som er det, og jeg med mine 172 cm føler meg som en mann i forhold. Fakta er fakta uansett om du vil bli kalt det ene eller det andre. Anonymkode: 7d127...5c0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå