Gå til innhold

Vond lukt etter hormonspiral

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk satt inn spiral for 1 og en halv mnd siden. Hadde vondt i to uker men blødde ikke. Så avtok smertene litt, men begynte å blø, blødde ordentelig i en uke (så antar at det var mensen) men har spottet etter det. Får også fortsatt krampelignende smerter innimellom, men ikke så ille som de første to ukene.

Men jeg spotter altså, og har brun og rosa utflod. Og jeg føler det lukter ekkelt, hele tiden, men særlig når det er masse utflod/blod selvsagt. Men lukter liksom ikke skikkelig høgg heller, og heller ikke den fiskelukta som skal karakterisere BV. Lukter liksom bare ille, og ganske sterkt. Smitter over på klærne mine selv om jeg bruker innlegg.

Er dette noe å gå til legen for å sjekke opp i? Føler at når jeg googler er alle svar sånn at alt er normalt, men hvis det er skikkelig ille (typ skikkelig vondt, skikkelig mye blod osv) så er det grunn til å oppsøke lege.

Føler ikke jeg har det skikkelig ille liksom, men er jo plagsomt. Blør også etter orgasme.. Er ikke i fast forhold, så er etter egenaktivitet 😂 I starten fikk jeg også skikkelige kramper etter orgasme, men ikke så ille nå.

Men ja, hva tror dere? Vil jo ikke gå unødig til lege, særlig ikke i disse tider. 

Anonymkode: dc3b0...608

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...