Gå til innhold

Hva er din "krype opp i sofaen"-mat?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bet-t-ina
Apocalypte skrev (16 minutter siden):

Hvordan lager dere mac`n cheese dere?    Jeg koker noen ganger pasta og har i osteskiver over lav varme men det blir jo ikke det samme.  Lage hvit saus med masse cheddarost og bacon i?

Koker makaroni, lager ostesaus, steker bacon og blander alt sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan det fort bli en type take-away. Indisk, kebab eller noe annet som ikke krever noen som helst innsats. For da vil jeg bruke kreftene på å ligge på sofaen, og gjøre ingenting, ikke å lage noe som helst. Kanskje det blir smågodt, sjokolade, is e.l til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absinthia skrev (1 time siden):

Hah, det er min også! Fantastiske saker! Er det fredagskveld er det også fantastisk med en pils tii. 😊

Ja det er nydelig særlig når man koser seg med en god serie  , og et stort glass hjemmelaget brus en fredagskveld når mannen din  er på jobb og ungene på tur med besteforeldrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dilla på maki suhi også, men uten rå fisk.  Har en favoritt med innbakt stekt kylling, mango og chilimajones.  Å du gode jord. Bare synd det er så dyrt. 

Anonymkode: a3dd4...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg trøstespiser ikke. Har jeg hatt en dårlig dag, tenker jeg ikke på å kjøre i meg usunn mat fra sofaen. Jeg ringer og snakker med folk. Virker som du har sett for mye på film. Av den dårlige slagen.

Anonymkode: 7bfa0...c5b

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Langt fra snus fornuftig, men mat døyver ikke følelser hos meg

Anonymkode: 7bfa0...c5b

 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For å si at jeg ikke trøster meg med mat. 

Anonymkode: 7bfa0...c5b

Neida, i utgangspunktet skrev du for å rakke litt ned på ts, men da du møtte motstand, så forandret du litt på utsagnet. OM du hadde skrevet innlegg nr 2 (og 3, for den saks skyld) først, så hadde det vært helt ok, nå ble de to siste innleggene bare et dårlig forsøk på å ro!

Jeg pleier faktisk ikke å trøstespise, jeg heller, men av og til setter jeg meg godt til rette med en boks Inspirais og nikoser meg. Med andre ord, så er det iskrem som er min greie. Gjerne en med peanøtter og karamell, så kan jeg ha litt oppkuttet banan, ekstra peanøtter og hjemmelaget karamellsaus på toppen. Kan det bli mer usunt? :skratte: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjon,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fredagspizza. Helt siden jeg var liten har det vært myk joggedress, to par myke sokker (så man ikke begynner å fryse på beina) pizza og colaen er etterhvert byttet ut med rødvin. 

Anonymkode: f1af8...811

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Innsikten

Det kommer veldig an på hva jeg har lyst på den dagen. Er det en ordentlig møkkadag og jeg er utslitt så er det takeaway, mojito og pledd som gjelder. Er jeg bare sliten etter en lang uke, så kan det være alt fra hjemmelaget pizza til gryterett. 

Jeg spiser minimalt med snacks, sjokolade og lignende, så det er alltid middag av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...