Gå til innhold

Hva er din "krype opp i sofaen"-mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tapas 😋

Anonymkode: c1637...2a0

Skrevet

Melkesjokolade-is (den gule boksen), Panda-lakris, Superchips med paprikasmak eller inspira kirsebær-isen. 

Hvis jeg er sulten og vil ha mat er det enten mac'n'cheese eller pizza.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi spiser ikke middag i sofaen, Vi spiser på spisestuen.

Anonymkode: 12fe5...c51

Var det et krav at det skulle være middag?

• Liker 7
Skrevet (endret)

Pizza Rustica Pepperoni er uten tvil nummer 1, da koser jeg meg skikkelig. En annen "slaskepizza" jeg liker å lage er denne: ferdigbunn, pizzasaus, Jarlsberg, bacon og bernaisesaus (Jacobs eller hjemmelaget). Nå har jeg drevet med vektnedgang en stund så disse tingene har jeg ikke spist på lenge, men lurer på om jeg skal gå for en skikkelig usunn pizza når jeg er hjemme alene neste helg :ler:

Andre ting jeg liker er en form for poutine, med pommes frites med kjøtt, ost, aioli eller en eller annen saus. Eller spaghetti med masse kjøttdeig og MASSE OST.

Huff, jeg må gå ut av denne tråden før jeg blir for fristet :ler: Ikke bra, ikke bra ... 

Endret av clyde
Skrevet

Pasta irørt meierismør, masse stekt bacon, halve cherrytomater og uanstendig mengde revet ost. Og masse nykvernet pepper 

• Liker 2
Skrevet

Sushi ❤️🥢🍣

Anonymkode: da86b...5e7

• Liker 1
Skrevet

Noe med mye ost, som hjemmelaget pizza, pasta «cacio & pepe», ostebiter med frukt og kjeks eller knekkebrød, ostesmørbrød e.l. Med vin til, dersom jeg har det på lager. 

Skrevet

Nachos med masse jalapeños og ost. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 19.26):

Vi spiser ikke middag i sofaen, Vi spiser på spisestuen.

Anonymkode: 12fe5...c51

Hva spiser du i sofaen da?

Anonymkode: 5d024...99e

• Liker 1
Skrevet
Anciol skrev (På 20.1.2021 den 18.20):

Chili cheese nuggets eller jalapeño poppers

Hah, det er min også! Fantastiske saker! Er det fredagskveld er det også fantastisk med en pils tii. 😊

Skrevet

Jeg trøstespiser ikke. Har jeg hatt en dårlig dag, tenker jeg ikke på å kjøre i meg usunn mat fra sofaen. Jeg ringer og snakker med folk. Virker som du har sett for mye på film. Av den dårlige slagen.

Anonymkode: 7bfa0...c5b

Skrevet

Hvordan lager dere mac`n cheese dere?    Jeg koker noen ganger pasta og har i osteskiver over lav varme men det blir jo ikke det samme.  Lage hvit saus med masse cheddarost og bacon i?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trøstespiser ikke. Har jeg hatt en dårlig dag, tenker jeg ikke på å kjøre i meg usunn mat fra sofaen. Jeg ringer og snakker med folk. Virker som du har sett for mye på film. Av den dårlige slagen.

Alle har godt av å trøstespise en gang hvert skuddår, skader ingen. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snusfornuftige mennesker er skikkelig festbrems! 😝

Anonymkode: 090e3...0a1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

6-pÆxz med øl, eller en flaske vin! Og kanskje ostepopp eller potittgull. 😅

Tæcoz, "carbonara", hjemmelaget hæmburgler,  om vi snakker litt mindre "slagen"  :vetikke:

edit

Endret av Beeblebrox
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Snusfornuftige mennesker er skikkelig festbrems! 😝

Anonymkode: 090e3...0a1

Langt fra snus fornuftig, men mat døyver ikke følelser hos meg

Skrevet

Sjokolade. Eller iskrem.

Har skjedd et par ganger når jeg er alene og sønnen min ikke er hjemme en lørdag, at jeg har spist en boks sjokoladeis istedenfor å lage noe middag eller varmt å spise. Men det har ikke skjedd særlig ofte, for fordøyelsen min liker dårlig så mye melkeprodukt på en gang. Men det er så forbasket godt at jeg har spist det likevel, selv om jeg vet at jeg blir vekket av mageknip og diare senere på natten....

Anonymkode: 7bb59...edf

• Liker 1
Skrevet

Sticky tofu med nudler og sataysaus. 😍

Anonymkode: e7169...55b

• Liker 1
Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Linsesuppe med masse chili (om vinteren). Ellers er jeg glad i en gryte med nudler, kylling, grønnsaker, kokosmelk, cashews og sweet n sour chili saus. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...