AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Del Skrevet 20. januar 2021 Jeg ser denne: https://jalopnik.com/a-different-toyota-now-tops-the-list-of-cars-people-kee-1846085467 ...og lurer på hvordan dette er i Norge. Hvilken biltype eier folk lengst? Her på lista er det 7 Toyota, 2 Honda og 1 Subaru i topp 10. Tipper at det ikke er helt ulikt i Norge? Anonymkode: e155f...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Del Skrevet 20. januar 2021 Volvo 240 ville nok vært inne på lista for noen år tilbake. Vet ikke hvordan det er nå, men Toyota Corolla er nok med. Anonymkode: 1c0fc...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Del Skrevet 20. januar 2021 Lista på iseecars.com inkluderer dessverre bare biler som man fortsatt kan kjøpe ny. Jeg vet også om SSB sin statistikk om alder ved vraking. Men dette blir noe litt annet. Anonymkode: e155f...0ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 20. januar 2021 #4 Del Skrevet 20. januar 2021 https://www.aftenposten.no/motor/i/na9kb5/norsk-bilhistorie-startet-paa-gjoevik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansvar Skrevet 20. januar 2021 #5 Del Skrevet 20. januar 2021 Toyota, feks yaris og corolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Del Skrevet 21. januar 2021 Tror Toyota kommer høyt opp her og ja, kjenner mange med gamle Toyota. Vi har hatt en Yaris tre år på overskudd nå, vi skulle liksom bytte den ut for lengst. Tipper vi bare beholder den og kjøper en til 🙈 Foreldrene min har en Volvo de nekter å gi slipp på, det er også sånn man bare beholder. Event golf? Anonymkode: 3f8cd...ec2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå