AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #21 Skrevet 20. januar 2021 ism85 skrev (1 minutt siden): Det blir varmere og du får inn vesentlig mindre lys. Det blir også mye mer lytt mellom verandaene om flere sammenhengende verandaer glasses inn. Du kan heller ikke røyke der om din henger sammen med andre sine da røyken siver i mellom. Du kan oppnå kanskje utetemperatur + 10 grader der ute. Dvs at du har et ekstra oppholdsrom på vår/høst/sene sommerkvelder om dere er flere som bruker leiligheten. Det er store vindusflater til stua, vindu fra gulv til tak så er ikke redd for lite lys. Men utsikt vil jeg miste en del av de dagene sola står på. Verandaene er ikke sammenhengende i den forstand og naboen røyker. Ti grader i skyggen er drømmetemperaturen min. Men vi får se da. Vil få bedre plass til f.eks. trimsykkel, ekstra skittentøyskurv, kan ha behagelige møbler uten å måtte ta inn puter når det regner. Og jeg kan så blomster tidligere. ts Anonymkode: 2fc61...356
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #22 Skrevet 20. januar 2021 Innglasset veranda var min drøm når jeg bodde i Oslo 🤩 Helt fantastisk å plutselig få et ekstra rom i leiligheten da! Men jeg ville ordna med gardiner og sånn utegulv (små ruter fra IKEA eller jula f. eks). Anonymkode: e6f49...4fb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå