Gå til innhold

Komplimenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det her har skjedd flere ganger. Før Covid-19. hvor jeg dro ut mye på fest/utesteder. Så har jeg fått en del komplimenter fra ukjente jenter at jeg er pen. Gjør dere det jenter fordi dere synes en annen person er pen eller har dere ølbriller?  Jeg pleier sjeldent å si det ti fremmede folk. Pleier som regel å si at en venninne av meg er pen, men ikke en fremmed på grunn av at jeg ikke kjenner personen. 

jeg. Synes det er kjempe hyggelig å få komplimenter, men i ettertid tenker jeg jo på at de ikke mente i det hele tatt. 

Er forresten 23 år og jente. 

Anonymkode: 536da...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan stole mer på det andre kvinner sier, enn menn som spyr ut komplimenter. De fleste jenter har ingen baktanker eller motiver med å si fine ting til deg, der sjansen er god for at det er genuint og ting de mener. Menn ønsker som regel bare å oppnå sex med komplimenter. 

Anonymkode: fd645...25f

• Liker 7
Skrevet

Det hender jeg gjør det. Dersom det er noe veldig spesielt jeg legger merke til. Enten ved utseende eller en ting de har eller noe sånt. Det koster så lite og jeg håper det gir vedkommende glede.

Anonymkode: cde67...6d1

• Liker 5
Skrevet

Jeg gir kun komplimenter på utseendet hvis jeg virkelig mener det. Jeg vil ikke at fyren skal  misforstå og tro jeg er interessert. 

Anonymkode: 4877e...9c1

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet

Jeg har også opplevd å få komplimenter fra andre jenter på byen. At jeg har fint hår, at det er fint at jeg er høy, fint antrekk osv. Synes det er hyggelig og hyggelig å få komplimenter. 

Det pleier ikke å ligge noe seksuelt bak som jeg har oppfattet, så antar at de bare ønsket å gi meg et kompliment på noe de likte ved meg (bare skriver det siden tråden ligger på singelliv). 

Andre jenter/kvinner kan si det for å være hyggelig, men om menn gjør det så ligger det oftere noe bak. Jeg har i hvert fall sjeldent opplevd at menn har gitt kompliment bare for å være hyggelig og så gått videre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du kan stole mer på det andre kvinner sier, enn menn som spyr ut komplimenter. De fleste jenter har ingen baktanker eller motiver med å si fine ting til deg, der sjansen er god for at det er genuint og ting de mener. Menn ønsker som regel bare å oppnå sex med komplimenter. 

Anonymkode: fd645...25f

Du verden... hvilken by kommer du fra som bare ser menn som spyr komplimenter og bare vil ha sex? jeg skjønner hva du mener, jeg ville bare sette det på spissen... bare så synd når en ærlig mann kommer med positive komplimenter, så blir ha oppfattet som en fjott og flørtepus... det positive blir til negativt, men det er jo akkurat slike kvinner man ikke skal bruke så mye tid på😝

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (16 minutter siden):

Du verden... hvilken by kommer du fra som bare ser menn som spyr komplimenter og bare vil ha sex? jeg skjønner hva du mener, jeg ville bare sette det på spissen... bare så synd når en ærlig mann kommer med positive komplimenter, så blir ha oppfattet som en fjott og flørtepus... det positive blir til negativt, men det er jo akkurat slike kvinner man ikke skal bruke så mye tid på😝

Akkurat det samme sier jeg. 

Jeg kan også gi komplimenter ute. Jeg sier det rett ut at jeg synes dama ser veldig flott ut eller er pent kledd eller hva det nå er hun har det lille ekstra for. Legger ikke noe mere i det så rusler jeg videre. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Hr. Aktiv skrev (17 minutter siden):

Akkurat det samme sier jeg. 

Jeg kan også gi komplimenter ute. Jeg sier det rett ut at jeg synes dama ser veldig flott ut eller er pent kledd eller hva det nå er hun har det lille ekstra for. Legger ikke noe mere i det så rusler jeg videre. 

Ærlige komplimenter blir som oftes tatt imot med et takk, kvinner som liker komplimenter er også lett å prate med... Da vet man jo hvem som er hyggelig også... Og de som setter nesa i sky og ikke sier et pekk blir jeg flirfull av🙈 De bør i allefall vite at jeg ikke bare er ute etter sex når jeg rusler videre...

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Hmm hadde ikke tatt det så seriøst... dessverre..., når jeg er full så går jeg rundt å sier til alle og en hver at de er pene og fantastiske. Vet ikke hvorfor men blir tidenes smiskehue

Anonymkode: be706...998

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...