Gå til innhold

Hva er dine hverdagsproblemer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi alle har våre hverdagsproblemer, irritasjoner etc. Det kan for eksempel være at andre ikke bruker munnbind når du er i butikken, at det dugger på brillene når du bruker munnbind, at potetene koker over etc. 

 

Gleder meg til å høre dine. 

Anonymkode: be5f2...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå? Folk som kommenterer at jeg ser "sur" ut, når jeg jobber nattskift og nettopp har stått opp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sinnsykt dårlig på å komme meg i seng om kveldene. Er dautrøtt hver eneste morgen på jobb. Får ikke opp øynene for fjerde kaffekoppen er innabords. Skulle vært i seng for to timer siden. Gjett hvem som har grodd fast baken i sofaputa?! 

Anonymkode: 70de1...450

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske fersk på å lære meg strikking. Irriterer meg at strikkeoppskrifter ofte er vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 0a766...7f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At mannen får noia om jeg trekker frem en bok. 

At ingen andre i familien klarer å henge opp en ny dorull. 

At min kjære kjøper for mange ting, og at han stabler ting der jeg vil ha fri passasje og orden. 

At jeg ikke kan sette i gang arbeid i hagen på enda en stund, og at jeg aldri blir ferdig med kjøkkenet, fordi det er så kjedelig. 

At jeg klør der legen skar bort en føflekk. 

Tror det var det hele, så jeg kan ikke klage. Jeg har det bra. 😊

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektriske sparkesykler som er parkert midt på fortauet

Anonymkode: f570f...f3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mann og unger kaster sko og klær på gulvet i  hele gangen , til tross for skoskap , stumtjener, knagg og garderobeskap .

Har også både en velfungerende skittentøyskurv  og  eget vaskerom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er ganske fersk på å lære meg strikking. Irriterer meg at strikkeoppskrifter ofte er vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 0a766...7f3

Føler med deg. Har strikket en stund og noen  designere holder jeg meg helt unna fordi de skriver oppskrifter som er vanskelige å forstå, til og med feil noen ganger. Mitt råd (som du ikke har spurt om, heheh) er å finne en designer du liker og som skriver gode forståelige oppskrifter og holde deg til det en lang stund. Finn også ut hvilke designere du burde holde deg unna

Anonymkode: 36dba...b83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann og barn roter noe innmari og siden jeg sliter med helsen bruker jeg hele dagen på å rydde etter de. De har også høyere toleranse for rot.

Hår på leggene er helt unyttig og må barberes bort. Sykt irriterende å må bruke tid på slikt.

Det irriterer meg at prisene på drivstoff har vært så høye i det siste, men det er også irriterende at det svinger fra dag til dag.

Nærmeste butikk mangler alltid en ting eller to jeg trenger.

Det er irriterende å taste kid når man betaler regninger.

At man må trene for å holde kroppen i form. 

Mye mye mer.

 

 

 

Anonymkode: 07991...164

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mannen sier at jeg ikke må ha på vindusviskerne på bilen når jeg skrur av tenninga og at lyden på radioen er for høy når han skrur på så han skvetter himmelhøyt.

Guess what? Jeg sluttet med det etter han sa ifra 1.gangen (var ren glemsel fra min side). Hva gjør han selv? Det motsatte... Sykt irriterende! 🤣

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Hater jobben min, men får ikke tak i annen (har prøvd i 1 år).

2. Mannen som har tålmodighet som en 5-åring og uffer og akker seg for hver minste ting. 

3. Klimaet i Norge, jeg vil ha sol og varme :)

4. Folk som ikke tar korona på alvor.

Har det egentlig ganske bra i hverdagen og livet, er fornøyd, men om jeg først skal klage så blir det vel dette da.

Anonymkode: 089a3...101

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Corona og at man ikke aner hvor lenge dette svineriet skal vare. Munnbind som er helt jævlige å ha på, påbudt 7.5 timer i strekk på jobb, ferier eller utflukter planlagt  laaaaang tid i forveien og lenge før corona  som ikke ble noe av ,  Tyskland,  spahelg på Farris bad,  Spania , weekend i østeuropa. Jeg vil gå på kino,  feire bursdagen min,  gå på bursdager,  kunne planlegge konserter ogfestivalerethalvtårframitid.  Ja bare bagateller i den store sammenhengen,  men så er jo spørsmålet i innlegg hverdagsproblemer  Jeg klarer ikke mer av ordene/setningene:  karantene  restriksjoner,  nedstengt,  regelbrudd, permittering,  forbud/påbud,  solidaritet , hold uuuuuut det går bra,  pga corona,  smittøkning. Jeg klarer ikke mer corona

Anonymkode: 3e9e4...272

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som ikke klarer sette grenser og gjennomføre konsekvenser med treåringen, med det som resultat at samtlige ganger det er hans tur å legge, stå opp og ta morgenstell, kle på for å gå ut, bade, osv, ender det med at det tar ufattelig lang tid og som regel også innebærer voldsomme meltdowns og trassanfall. Og til tross for at han selv kommenterer at "det går jo så fint når du gjør det", så skal han faen meg ikke høre på noe som helst av råd til hva han kan prøve som faktisk virker.. 

Mannen som holder ungen hjemme fra bhg ved den minste antydning til snørr - selv om det står klart og tydelig i korona-anbefalingene at litt snørr faktisk er helt greit, når ungen ikke er tett i nesen og ikke hoster og ikke har NOEN andre symptomer. Så er han sur for at han må være hjemme med "sykt barn", og går og er passiv-aggressiv mens jeg sitter på hjemmekontor og prøver å jobbe (jeg er høygravid og har bekkenløsning fra helvete, så det ER faktisk lettere for ham å være hjemme - og det er HAN som vil at ungen skal være hjemme). 

Bekkenløsning og gravidplager

Sjef som motsier seg selv og kommer med håpløse ordrer som er umulig å gjennomføre, siden han ene minuttet sier en ting, og i neste sier noe som direkte motsier det han først sa, så jeg ikke aner hva det er han egentlig mener jeg skal gjøre. 

Snø og glatt og ingen som brøyter og strør. 

 

Anonymkode: 235a2...d4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eneste som gnager om dagen er at jeg er veldig forelsket, og mistenker at kjæresten min ikke er seksuelt tiltrukket av meg. Vært sammen i nesten ett år og tror han ser på meg mer som en bestevenn. Vet han er redd for å miste meg hvis han "bare" ber om å være venn og ikke kjæreste. Siste dagene har jeg vært litt tilbakeholden med meldinger i håp at dette skal "øke begjæret og savnet hans".  

Anonymkode: 454a9...976

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinteren her jeg bor bringer med seg mer gjørme enn snø. Hesten min er hvit, elsker å rulle og leke i søla og klarer på en eller annen idiotisk måte å få mer gjørme på innsiden av dekkenet sitt enn han har på utsiden.

Rettelse: akkurat nå er hesten min brun.

Anonymkode: 2f305...4c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt dårlig trekk i vedovnen, så hvis det er vindstille ute ryker det fort inn når jeg er i startfasen av oppfyringen. 

Ellers går det ganske greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...