sani-s Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Sønnen min har solgt sin Nintendo Switch til kjæresten. Jeg er logget inn med foreldrekontroll og han har egen bruker som han har kjøpt spill på. Hvordan kan vi slette våre brukere på Switch'n og at hun kan beholde spillene på konsollen? Redd for å slette alt.... Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Spillene følger brukerkontoen så de kan ikke selges eller gis bort videre, det er heller ikke lov til å selge selve kontoen. Anonymkode: e3977...6a3
sani-s Skrevet 19. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spillene følger brukerkontoen så de kan ikke selges eller gis bort videre, det er heller ikke lov til å selge selve kontoen. Anonymkode: e3977...6a3 Usj da 🥴 Men foreldrekontrollen kan jeg fjerne kanskje?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Du må logge av og fjerne kontoen fra konsollen du har solgt, det er mulig dette kan gjøres via nettsidene til Nintendo ellers må det gjøres på selve konsollen. Spillene du har kjøpt blir da ikke lenger tilgjengelig for personen som har kjøpt konsollen. Anonymkode: e3977...6a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå