AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #21 Skrevet 19. januar 2021 Mannen min har i nyere tid fortalt meg at han er bisexuell. Han har ikke forelsket seg i menn, men tenner på dem. Nå har han ikke gått bak ryggen min og vært utro. Det gjør meg lite at han også tenner på menn. Anonymkode: a5569...469
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #22 Skrevet 19. januar 2021 Hadde vært helt uproblematisk. Jeg forventer at partner begrenser sin seksuelle utfoldelse med andre til meg når vi er i et forhold uavhengig av generelle tilbøyeligheter. Anonymkode: 318ee...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #23 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Oj! Oppfatter noe aggresjon i svaret ditt. Du har kanskje en negativ opplevelse knyttet til dette? Eller er det toleransen over for de som ikke heterofile du reagerer på? Ikke meningen å provosere deg! Men det bare slo meg at ikke en kan ikke ta utgangspunkt i at alle partnere er heterofile. For min egen del, så hadde jeg tatt utgangspunkt i at h*n var interessert i meg. Tror også at jeg ikke kan gå å tenke eventualiteter i fremtiden. Anonymkode: cc860...c4f Hva du leser inn av følelser i svar får nesten stå for din egen regning. Heldigvis ingen selvopplevde negative erfaringer. Jeg respekterer og tolerer ulike legninger jeg, men jeg står fritt til å velge en partner med den legningen jeg ønsker at en partner skal ha. Jeg passer uansett ikke sammen med personer som anser legning som noe like bagatellmessig som "send meg salt og pepper". Det er en så naiv og virkelighetsfornektende måte å se verden på at jeg blir helt målløs. Anonymkode: 3a3df...1a6 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #24 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva du leser inn av følelser i svar får nesten stå for din egen regning. Heldigvis ingen selvopplevde negative erfaringer. Jeg respekterer og tolerer ulike legninger jeg, men jeg står fritt til å velge en partner med den legningen jeg ønsker at en partner skal ha. Jeg passer uansett ikke sammen med personer som anser legning som noe like bagatellmessig som "send meg salt og pepper". Det er en så naiv og virkelighetsfornektende måte å se verden på at jeg blir helt målløs. Anonymkode: 3a3df...1a6 Nå mener ikke jeg at det er et " send meg saltet" problem. Enkelte reagerer vel mer enn andre. Hva hvis din partner etter en lang lang prosess kommer frem til at legningen ikke er helt heterofil? Ville du avsluttet et slikt forhold? Tenker du at legning er enten eller? Anonymkode: cc860...c4f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #25 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann er bifil. Tenker ikke over det i det daglige. Han er veldig kresen når det kommer til menn han er tiltrukket av så hadde vært mer redd for at han skulle funnet seg en annen dame hvis jeg skulle vært redd for noe sånt. Men mannen min er så tydelig i både handling og ord på at han bare vil ha meg og bare meg, så jeg bekymrer meg ikke for at han skal dumpe meg for en annen mann eller kvinne. Anonymkode: 23e0e...0dd Og du er mann eller dame? Anonymkode: 4956c...43a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #26 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg passer uansett ikke sammen med personer som anser legning som noe like bagatellmessig som "send meg salt og pepper". Det er en så naiv og virkelighetsfornektende måte å se verden på at jeg blir helt målløs. Anonymkode: 3a3df...1a6 Forklar hvorfor du mener dette. Anonymkode: 768f7...187
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #27 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Forklar hvorfor du mener dette. Anonymkode: 768f7...187 Du kunne kanskje formulere deg med litt mer respekt!? Anonymkode: cc860...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #28 Skrevet 19. januar 2021 Hadde syntes det var litt spennende, jeg har en fantasi om trekant med to bifile menn som jeg aldri har oppfylt. Snakker om alltid om biseksualitet tidlig i forholdet og hvor åpne de er den veien. Anonymkode: 534d9...971 2
Katten.2.0 Skrevet 19. januar 2021 #29 Skrevet 19. januar 2021 Det virker til at folk tror man hopper til sengs med alle bare fordi man kan ha sex med begge kjønn. Ikke slik det virker. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #30 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bygger ikke relasjoner på løgn, så han hadde blitt dumpet for å skjule hvem han egentlig er. Ettersom jeg er blodgiver hadde det vært ekstra forkastelig siden jeg da uvitende på grunn av han hadde gitt blod uten å ha lov. Noe som igjen kanskje gjør et barn svært og livsvarig syk. Makan til ansvarsløshet. Jeg hadde øyeblikkelig tatt en Hiv test. Det er dessverre i overveiende stor grad via bifile menn og menn som kjøper sex at heterofile kvinner får Hiv. Alle de bifile mannfolka jeg kjenner er i åpne forhold så de også får leve ut den siden av personligheten og seksualiteten sin, det hadde også vært uaktuelt for min del. Vet om en som ikke er i et åpent forhold men han treffer menn i skjul for kona. Anonymkode: 3a3df...1a6 Du må jo skille mellom bifile menn og menn som har sex med menn. Menn som har sex med menn har en karatenetid på 12 måneder for å gi blod, kvinner som har sex med msm har 6 måneders karantenetid, samme som ved partnerbytte. Så dersom mannen din ikke har hatt sex med andre menn de siste sex månedene er dette uten betydning. Hiv-test bør jo alle ta før de kaster kondomene i et nytt forhold. Anonymkode: dd7e5...529 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #31 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kunne kanskje formulere deg med litt mer respekt!? Anonymkode: cc860...c4f Hva skrev jeg feil? Anonymkode: 768f7...187
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #32 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva skrev jeg feil? Anonymkode: 768f7...187 Syns det ble litt krasst kanskje. Du kunne kanskje spurt om h*n kunne utdype hva h*n mente!? Anonymkode: cc860...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #33 Skrevet 19. januar 2021 Katten.2.0 skrev (11 minutter siden): Det virker til at folk tror man hopper til sengs med alle bare fordi man kan ha sex med begge kjønn. Ikke slik det virker. Ja, alle som har lest dine tidligere innlegg vet at du er en flott representant for oss ordinære som ønsker en partner med få/gj.snitt tidligere partnere og som har en kobling mellom sex og følelser. Anonymkode: 3a3df...1a6 2
Katten.2.0 Skrevet 19. januar 2021 #34 Skrevet 19. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, alle som har lest dine tidligere innlegg vet at du er en flott representant for oss ordinære som ønsker en partner med få/gj.snitt tidligere partnere og som har en kobling mellom sex og følelser. Anonymkode: 3a3df...1a6 Ser ikke helt hvordan det er overførbart til holdningene som påpekes. Ens seksualitet er ikke det som avgjør hvorvidt man etterfølger reglene i sitt forhold. 2
SlemUlv Skrevet 19. januar 2021 #35 Skrevet 19. januar 2021 Jeg hadde sikkert bare gitt ham et kyss, og sagt "ok, husk å bruke kondom, og test deg mellom sexpartnere. Elsker deg"
MuffinStud Skrevet 19. januar 2021 #36 Skrevet 19. januar 2021 Jeg skjønner ikke hvorfor det er interessant i det hele tatt at han kikket på menn og kvinner før han valgte deg. Hvis du tror at han ved dette automatisk gir uttrykk for at han nå ønsker sex med en mann, så er dette en fordom fra din side. Det er ingen grunn til å tro at LGBT i et monogamt forhold er mer tilbøyelig til utroskap/trekant enn en heterofil mann. Dere har bare en mer ting til felles. Hvis det kommer frem av samtalen at han ønsker sex med en mann, så er det jo en grunn til å reagere. Men det hadde også vært tilfelle dersom han var heterofil og ønsket sex med en dame med annen kroppsfasong enn deg. Spesielt dersom man har vokst opp i et miljø hvor det har vært mye stigma rundt homofili, så kan det være noe som har tynget denne personen veldig gjennom oppveksten og det er naturlig å betro sin livsledsager. Dersom noen av de som "ville forlatt han på flekken" ikke er trolle-poster (av menn), så skam dere.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #37 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Syns det ble litt krasst kanskje. Du kunne kanskje spurt om h*n kunne utdype hva h*n mente!? Anonymkode: cc860...c4f H*n trenger vel egentlig ikke å forklare, selv om det kunne vært greit. Det er fordommer det er snakk om i det innlegget der. Akkurat som at heterofile ikke er utro og/eller har flere partnere. Anonymkode: 768f7...187
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #38 Skrevet 19. januar 2021 Jeg hadde sagt "Herregud, hvorfor har du benektet det i 18 år da? Jeg har jo alltid trodd at du er det, og sagt det er greit, men du har nektet for det. Vel vel, uansett fint at du er klar for å vedkjenne deg det må." Anonymkode: b0ec1...aca
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #39 Skrevet 20. januar 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Ja, alle som har lest dine tidligere innlegg vet at du er en flott representant for oss ordinære som ønsker en partner med få/gj.snitt tidligere partnere og som har en kobling mellom sex og følelser. Dette har ingenting med, og er helt uavhengig av, legning. Så jeg skjønner ikke hva du mener. Anonymkode: 596a9...e85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå