AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Har ikke lest artikkelen, men er nysgjerrig på KGs holdninger. Hvordan hadde DU reagert om mannen din fortalte at han er bifil? Anonymkode: cc860...c4f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Jeg ville satt pris på ærlighet. Anonymkode: 7ce3d...5f5 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville satt pris på ærlighet. Anonymkode: 7ce3d...5f5 Men hadde du vært panisk og våknet kaldsvett om natten pga at det er en mulighet for at mannen en gang i fremtiden kunne forelske seg i en mann? Jeg mener, en kan jo ikke gå rundt å engste seg for noe som kun er en hypotetisk mulighet. Ærlighet er som regel et svært godt utgangspunkt i et forhold. Anonymkode: cc860...c4f
Hannah80 Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ville satt pris på ærlighet. Anonymkode: 7ce3d...5f5 Ærlighet ja. Men før jeg giftet meg. 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Min mann er bifil. Tenker ikke over det i det daglige. Han er veldig kresen når det kommer til menn han er tiltrukket av så hadde vært mer redd for at han skulle funnet seg en annen dame hvis jeg skulle vært redd for noe sånt. Men mannen min er så tydelig i både handling og ord på at han bare vil ha meg og bare meg, så jeg bekymrer meg ikke for at han skal dumpe meg for en annen mann eller kvinne. Anonymkode: 23e0e...0dd 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hadde du vært panisk og våknet kaldsvett om natten pga at det er en mulighet for at mannen en gang i fremtiden kunne forelske seg i en mann? Og enda verre om han var hetero, da kunne han jo komme til å forelske seg i en kvinne en gang i fremtiden.....🤪 Anonymkode: 265de...4d3 7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 Jeg hadde sagt ok, elsker deg ❤️ Anonymkode: 62353...28a 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Ærlighet ja. Men før jeg giftet meg. Men kanskje han skjønte ikke det DA? Anonymkode: 7ce3d...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 Skulle jeg brydd meg? Anonymkode: 6eae6...8e6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #10 Skrevet 19. januar 2021 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Ærlighet ja. Men før jeg giftet meg. Hvorfor skulle det være relevant å vite sånn egentlig? Anonymkode: a8aa2...663
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #11 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men hadde du vært panisk og våknet kaldsvett om natten pga at det er en mulighet for at mannen en gang i fremtiden kunne forelske seg i en mann? Jeg mener, en kan jo ikke gå rundt å engste seg for noe som kun er en hypotetisk mulighet. Om man har den tankegangen burde man ikke være i et forhold, uansett om partner er bifil eller ikke, punktum! Anonymkode: 62353...28a 2
Hannah80 Skrevet 19. januar 2021 #12 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle det være relevant å vite sånn egentlig? Anonymkode: a8aa2...663 Selv om du ikke bryr deg om din partners seksuelle legning , så vil jeg påstå at de fleste av oss andre vil vite det. 3
Jr.Garcon Skrevet 19. januar 2021 #13 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle det være relevant å vite sånn egentlig? Anonymkode: a8aa2...663 Man Kan lure på hvem vei verden er på vei, når det ikke engang skal være relevant hva slags legning en partner har 😂. "Whaat, hvorfor spør du meg ( din kommende ektemann) om legningen min??? Den har ikke du noe med din fordomsfulle ape og den har NULL betydning for vårt samliv". En "logikk" som faen meg sprenger urealisme og patetisk skalaen. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #14 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor skulle det være relevant å vite sånn egentlig? Anonymkode: a8aa2...663 Ikke sant! 1 som slo meg er jo slett ikke alle har den innsikten eller bevisstheten knyttet til seksualitet. Eller tilogmed ikke våger å gå bevisst inn i sånne tanker. Anonymkode: cc860...c4f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #15 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har ikke lest artikkelen, men er nysgjerrig på KGs holdninger. Hvordan hadde DU reagert om mannen din fortalte at han er bifil? Anonymkode: cc860...c4f Bygger ikke relasjoner på løgn, så han hadde blitt dumpet for å skjule hvem han egentlig er. Ettersom jeg er blodgiver hadde det vært ekstra forkastelig siden jeg da uvitende på grunn av han hadde gitt blod uten å ha lov. Noe som igjen kanskje gjør et barn svært og livsvarig syk. Makan til ansvarsløshet. Jeg hadde øyeblikkelig tatt en Hiv test. Det er dessverre i overveiende stor grad via bifile menn og menn som kjøper sex at heterofile kvinner får Hiv. Alle de bifile mannfolka jeg kjenner er i åpne forhold så de også får leve ut den siden av personligheten og seksualiteten sin, det hadde også vært uaktuelt for min del. Vet om en som ikke er i et åpent forhold men han treffer menn i skjul for kona. Anonymkode: 3a3df...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #16 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bygger ikke relasjoner på løgn, så han hadde blitt dumpet for å skjule hvem han egentlig er. Ettersom jeg er blodgiver hadde det vært ekstra forkastelig siden jeg da uvitende på grunn av han hadde gitt blod uten å ha lov. Noe som igjen kanskje gjør et barn svært og livsvarig syk. Makan til ansvarsløshet. Jeg hadde øyeblikkelig tatt en Hiv test. Det er dessverre i overveiende stor grad via bifile menn og menn som kjøper sex at heterofile kvinner får Hiv. Alle de bifile mannfolka jeg kjenner er i åpne forhold så de også får leve ut den siden av personligheten og seksualiteten sin, det hadde også vært uaktuelt for min del. Vet om en som ikke er i et åpent forhold men han treffer menn i skjul for kona. Anonymkode: 3a3df...1a6 Anonymkode: 49fef...235 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #17 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bygger ikke relasjoner på løgn, så han hadde blitt dumpet for å skjule hvem han egentlig er. Ettersom jeg er blodgiver hadde det vært ekstra forkastelig siden jeg da uvitende på grunn av han hadde gitt blod uten å ha lov. Noe som igjen kanskje gjør et barn svært og livsvarig syk. Makan til ansvarsløshet. Jeg hadde øyeblikkelig tatt en Hiv test. Det er dessverre i overveiende stor grad via bifile menn og menn som kjøper sex at heterofile kvinner får Hiv. Alle de bifile mannfolka jeg kjenner er i åpne forhold så de også får leve ut den siden av personligheten og seksualiteten sin, det hadde også vært uaktuelt for min del. Vet om en som ikke er i et åpent forhold men han treffer menn i skjul for kona. Anonymkode: 3a3df...1a6 Oj! Oppfatter noe aggresjon i svaret ditt. Du har kanskje en negativ opplevelse knyttet til dette? Eller er det toleransen over for de som ikke heterofile du reagerer på? Ikke meningen å provosere deg! Men det bare slo meg at ikke en kan ikke ta utgangspunkt i at alle partnere er heterofile. For min egen del, så hadde jeg tatt utgangspunkt i at h*n var interessert i meg. Tror også at jeg ikke kan gå å tenke eventualiteter i fremtiden. Anonymkode: cc860...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #18 Skrevet 19. januar 2021 Hadde ikke brydd meg i det hele tatt om kona kom ut som bifil. Kan ikke tenke meg at det skulle endret vår forhold på noen som helst måte. Anonymkode: 596a9...e85
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #19 Skrevet 19. januar 2021 Hadde helt sikkert sagt det samme til han som han sa til meg da jeg fortalte han at jeg var bifil. "Kjekt å vite, sender du saltet?" Anonymkode: d55d8...6a4 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #20 Skrevet 19. januar 2021 Hadde det vært slik at han hadde skjult det for meg og fortalt det først etter noen år hadde det vært ett grovt tillitsbrudd. Hadde det derimot vært en som først vedkjente seg den siden av seg selv om først kom ut etter vi hadde truffet hverandre hadde saken stilt seg annerledes. Ett forhold for meg må bygge på ærlighet, det er ikke tilfelle om man skjuler deler av sin egen legning for sin partner. Anonymkode: 48ad1...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå