AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Altså jeg er så fjern. Skal samle inn et døgn så måtte jeg sånn på do også glemte jeg det. Tror dere det har noe å si? Jeg går på do ganske ofte.. har samlet en gang tidligere i dag og har ikke sånn veldig lyst til å vaske den og starte på nytt. Anonymkode: 96534...682
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #2 Skrevet 20. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Altså jeg er så fjern. Skal samle inn et døgn så måtte jeg sånn på do også glemte jeg det. Tror dere det har noe å si? Jeg går på do ganske ofte.. har samlet en gang tidligere i dag og har ikke sånn veldig lyst til å vaske den og starte på nytt. Anonymkode: 96534...682 Avhenger litt av hva som skal analyseres, men ja, det kan ha noe å si. Resultatet kan bli feil. Det er ikke sikkert du kan bare vaske dunken du fikk heller, av og til er de tilsatt diverse stoffer som skal være der. Anonymkode: 2174d...c01 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #3 Skrevet 20. januar 2021 Du ringer dem som ga deg dunken, eller som foreskrev testen og spør. Fortell hva som skjedde, og spør hva du gjør nå. Du er neppe den første som har rota med dette, vi er veldige vanedyr så fort gjort. Men ikke send inn dunk og lat som ingenting. Anonymkode: a5fa3...b92
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2021 #4 Skrevet 20. januar 2021 Selvfølgelig har det noe å si. Du kan få feile prøvesvar hvis det ikke gjøres rett. Anonymkode: 2dbed...507
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå