GĂ„ til innhold

Jobbkonsulent i Fretex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som jobber/har jobbet med dette? Hvordan trives du? Hvordan er arbeidsforholdene? HĂ„per noen kan dele erfaringer 😊

Anonymkode: 47c6d...f63

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

FĂžlger

Anonymkode: d6702...036

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
  • 8 mĂ„neder senere...
AnonymBruker

Jeg har vÊrt pÄ AFT-tiltak hos Fretex, altsÄ jeg har erfaring som jobbsÞker. Jeg husker at det var mye utskiftning av de ansatte, og mange av de ansatte slet med Ä fÄ fast stilling. Det var ogsÄ vanlig at jobbkonsulentene mÄtte jobbe pÄ andre Fretex-avdelinger regelmessig. Tror de hadde en lÞnn pÄ rundt 500.000 kroner i Äret. HÞye arbeidskrav og sterkt press fra NAV om Ä fÞlge alle reglene til punkt og prikke, noe som medfÞrte at jobbkonsulentene ikke kunne ta sÄ mange selvstendige og frie beslutninger. Det virka som at arbeidsmiljÞet mellom jobbkonsulentene var greit nok og de hadde en fin tone med hverandre :)

Anonymkode: b5623...b60

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
n_97

Jeg har ikke vÊrt pÄ fretex men har vÊrt deltaker andre tilsvarende steder. Det varierer sÄklart etter hvilken bedrift og avdeling du er pÄ. Men en del av de ansatte hadde slitt med Ä fÄ seg jobb og det var ikke helt uten grunn for de var litt spesielle. Noen bedrifter ansatte ogsÄ nesten bare langtidsledige for Ä vÊre inkluderende. Du mÄ forholde deg til mye psykiatri blant brukerne, noen av dem kunne vÊre ganske aggressive. Jeg byttet avdeling et sted fordi jeg ikke orket de ganske mange psykisk ustabile personene som ble plassert pÄ den avdelingen. Men avdelingen jeg byttet til var det helt greie folk pÄ, sÄ er ikke sÄnn alle steder. AngÄende kravene fra Nav virker det som det ofte er en kultur for Ä vÊre litt kreativ med hvordan man fremstiller seg ovenfor Nav sÄnn at de fÄr best mulig inntrykk av bedriften. Nav bedriftene er en bransje som ikke passer for alle.

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...