Gå til innhold

Har du dagbok eller årsplanlegger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er så mange nydelig journaler, dagbøker og planleggere i bokhandelen. Men får meg aldri til å kjøpe, jeg har jo et litt kjedelig A4 liv og ikke nok tanker og planer til å skrive det ned 😅

Men det skal jo være mentalt frigjørende og godt for hode og psyke å få skrive ting ned. 

Hva er din erfaring? 

Anonymkode: 1741a...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde i fjor en helt nydelig planlegger fra ban.do. Fant ikke noen jeg likte i år, så da ble det en planlegger herfra: https://www.organized.no/produkt/planlegger-2021-get-organized/

Det kan jo være fint å konkretisere planer man har, uansett "nivå". Det kan jo være mer oversikt over økonomi, matinnkjøp,trening, hobbier +++. F.eks noe så enkelt som at man ønsker å lese flere bøker. De kan man låne på bibliotek. 

Anonymkode: 7cb24...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper almanakk fra personligalmanakk.com hvert år. Er ikke sånn at jeg har fryktelig mye å skrive, men der har jeg oversikt over møter her og der, bursdager etc. 

Anonymkode: 72550...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver masse, men på PC'en. Google kalender holdt orden på avtaler mens jeg hadde noen. Reklamekalenderen jeg tar med fra Kiwi eller Extra er nok nå. Gidder ikke bruke penger på fysiske notatbøker, om de er aldri så pene :P

Ja, jeg vet at en PC koster mye mer. Men jeg "trenger" den også til mye mer enn å skrive "dagbok" 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kjøper almanakk fra personligalmanakk.com hvert år. Er ikke sånn at jeg har fryktelig mye å skrive, men der har jeg oversikt over møter her og der, bursdager etc. 

Anonymkode: 72550...d5a

Samme her. Har en til meg, en til ungen (gjøremål + logg), også en månedskalender (middagsplanlegger, avtaler etc). 
 

Personligalmanakk sine er flotte, kan lage de som en selv ønsker. 😍

Anonymkode: 7d43f...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker elektronisk kalender (Google) som faktisk kalender. Hender dog jeg skriver i dagboka mi, det er en helt vanlig blank linjert bok. Jeg liker fysiske kalendere, men det er mer praktisk med en elektronisk en for å holde styr på både jobb- og hjemmeting. Om jeg skulle gått tilbake til en i papir hadde det nok blitt en fra Rifle (fins i salg hos Hei Fredag på nett). 

Anonymkode: 66252...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en liten fargerik papiralmanakk i veskestørrelse som jeg bruker til å holde styr på planer og avtaler. I tillegg skriver jeg dagbok hver dag, men til det bruker jeg en vanlig linjert skriveblokk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en almanakk og Outlook kalender som er synkroniserte - må det pga jobb. Skulle gjerne ha vært uten....🙌🏻

Anonymkode: c4bfa...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har det. Synes det er greit å få oversikt over alt man skal. Men har også kalender og notater på mobilen jeg bruker flittig! 😃

Anonymkode: 8593d...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Samme her. Har en til meg, en til ungen (gjøremål + logg), også en månedskalender (middagsplanlegger, avtaler etc). 
 

Personligalmanakk sine er flotte, kan lage de som en selv ønsker. 😍

Anonymkode: 7d43f...853

Elsker at man kan få dem i den størrelsen man ønsker, med sudoku og fargeleggingssider, ruteark, tilpassede sider med enten uker eller dager. Å så er det jo sååå mange fine omslag å velge mellom 😍

Anonymkode: 72550...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...