AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 For å gjøre historien kort: Vi har vært sammen i 7år. Jeg tenner på at hun har sex med andre menn. Hvordan er det best å fortelle dette? Hvordan ville du reagert, om mannen din ymtet frempå om et sånt ønske? Anonymkode: 620e5...073
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Jeg hadde trodd mannen min prøvde å lure meg til å innrømme at jeg ville vær utro eller no om han hadde fortalt om den kinken der. Anonymkode: 56cfb...a06 14
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde trodd mannen min prøvde å lure meg til å innrømme at jeg ville vær utro eller no om han hadde fortalt om den kinken der. Anonymkode: 56cfb...a06 Hvordan kan du være utro om han ønsker at du ligger med andre? Anonymkode: 620e5...073 1
Gjest lillemy36 Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan du være utro om han ønsker at du ligger med andre? Anonymkode: 620e5...073 For og teste henne ut. Jeg hadde tenkt akkurat det samme om kjæresten min hadde sagt det hehe
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Kommer vel litt an på hvilket tenningsmønster dere har fra før, hvor mye dere har snakket om kinks, tidligere erfaringer, fantasier osv. Dersom dere har snakket om trekantfantasier er det kanskje lettere å ta tråden videre derfra. Jeg ville vært åpen for det, uten å kunne garantere noe. Det er mye som skal klaffe for å få til noe sånt da. Anonymkode: ddcc1...fcf 4
NysgjerrigPiken Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Jeg ville tenkt at dette var spennende og interessant. Ville selvfølgelig snakket en del om preferanser, grenser, osv, men hadde vært åpen for det, ja. 3
MuffinStud Skrevet 19. januar 2021 #7 Skrevet 19. januar 2021 (endret) Var ei annen her som delte erfaring på dette. Hun gjennomførte og sex'en var grei nok. Men mannen hadde blitt sjalu og såret henne ganske bra de påfølgende månedene. Sånn et år senere, begynte han igjen å ymte frempå om at han ville så inderlig gjerne at hun skulle gjøre det igjen. Det var da rimelig uaktuelt. Dere har masse mulighet til å melke tematikken i form av rollespill, dildo m. sugekopp, cuckold/ntr/flr/femdom/hotwife filmer. Men skap et trygt rom for fantasier først. Og ikke vær så skråsikker på hvordan du ville reagert dersom fantasien plutselig kom opp. Og husk at dette gjelder alle tre parter. Det skal mye til for at det ble akkurat hvordan alle forestilte seg. Det er også folk her inne som har prøvd hotwife og menn som har hatt rolle som "bull", og det har kommet fra begge leire at det fort blir kleint med mannen som skal runke i stol ved siden av. Siden de først har sex, så vil de gjerne ha alenetid. Endret 30. januar 2021 av MuffinStud 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #8 Skrevet 19. januar 2021 Hadde skilt meg umiddelbart. Vi er begge heldigvis monogame. Kjenner du ikke kona di nok til å vite om hun er monogam eller ikke, så butrde hun finne seg en bedre mann som elsker henne. (og side-spm: Om hun hadde blitt gravid med en annen mann pga en sex-lek du ønsket, og det var for sent med abort/hun ikke klarte dette - hadde du oppdratt denne mannens barn som ditt eget for resten av livet? Eller hva om hun hadde fått hiv? Om nei, så er ikke dette noe for deg heller om du ikke hadde stått inne for konsekvensene) Anonymkode: bd0be...033 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #9 Skrevet 19. januar 2021 For så vidt i utgangspunktet en fascinerende tanke, men hvis jeg i fantasien «setter et ansikt» på den mannen som skulle hatt seg med kona, så blir det plutselig uaktuelt. Dette er nok risikable greier, på mange plan. Anonymkode: d39a5...248 7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #10 Skrevet 19. januar 2021 Hadde blitt kjempeglad. Heldig dame. Anonymkode: 76947...383 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #11 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): For så vidt i utgangspunktet en fascinerende tanke, men hvis jeg i fantasien «setter et ansikt» på den mannen som skulle hatt seg med kona, så blir det plutselig uaktuelt. Dette er nok risikable greier, på mange plan. Anonymkode: d39a5...248 Der er jeg også. Jeg tenner også på det, men det må i så fall skje med en jeg også liker, som person. Jeg tenker da ikke på størrelsen på utstyret eller fysisk utseende. Det må være en oppegående sympatisk type. Ikke en slesk player. Men heller ikke en i vennekretsen. Da blir det komplisert. Risikable greier ja, og det viktigste er å ta vare på det du har i dag. Anonymkode: 1e3b7...02a 4
Skruf#2 Skrevet 19. januar 2021 #12 Skrevet 19. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 timer siden): For å gjøre historien kort: Vi har vært sammen i 7år. Jeg tenner på at hun har sex med andre menn. Hvordan er det best å fortelle dette? Hvordan ville du reagert, om mannen din ymtet frempå om et sånt ønske? Du kan jo foreslå at dere tar en tur på swinger club (når verden normaliseres). Hvis hun tenner på tanken har dere tid til å snakke om og fantasere om det‼️ Uansett så er det viktig å ikke presse noen til noe! Lykke til😄 Anonymkode: 620e5...073 Endret 19. januar 2021 av Skruf#2
Bamseklemmer Skrevet 19. januar 2021 #13 Skrevet 19. januar 2021 Det kan nok avsløres som fisking i mange retninger, men for par som kjenner hverandre godt er det ingen problem å dele og prate om slikt. Er dere ikke akkurat der, har jeg heller ikke tatt sjansen av å spørre... Tenkte du å være deltakende? Husk at det finnes menn som er monogame og som har sperrer for menn... Fikk et tilbud på gaysir i fjor, han helst ville delta. men jeg ville ikke siden jeg har sperrer for menn... Ikke noe problem sa hun, det var bare å komme etter avtalt tid, til den og den adressen, tredje dør til venstre. Der skulle hun ligge klar til jeg kom, og jeg fikk 5 timer til rådighet. Mannen skulle holde seg borte den dagen, men han ville vite hvem jeg var i tilfelle det skulle skje noe... Helt greit for meg det, men jeg benyttet ikke sjansen og takket høflig nei, jeg må ha en viss gnist for å holde på så lenge... 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #14 Skrevet 19. januar 2021 Hadde blitt rasende. Hvis det er noe jeg aldri hadde gjort for en mann så er det å ha sex med andre på hans kommando Anonymkode: 17114...152 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #15 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde blitt rasende. Hvis det er noe jeg aldri hadde gjort for en mann så er det å ha sex med andre på hans kommando Anonymkode: 17114...152 Eh, ts snakket om å "ymte frampå". Fordommer anyone? Anonymkode: 1e3b7...02a 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #16 Skrevet 19. januar 2021 Jeg hadde blitt glad. Her gar heg lenge prøvd å snakke med mannen min om at vi jan ga sex med andre. Men han er ikke så keen på det 😞 Jeg kjenner jeg blir tent på tanken hvis han har sex med andre jenter, og jeg har sex med andre. Vi har prøvd det en gang, og ha en firkant. Jeg syns det var helt fantastisk, han vil ikke ha det igjen... Anonymkode: b73dc...de8 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #17 Skrevet 19. januar 2021 Sorry, for mye skrivefeil på den forrige meldingen 😅 Anonymkode: b73dc...de8
Hr. Aktiv Skrevet 19. januar 2021 #18 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde skilt meg umiddelbart. Vi er begge heldigvis monogame. Kjenner du ikke kona di nok til å vite om hun er monogam eller ikke, så butrde hun finne seg en bedre mann som elsker henne. (og side-spm: Om hun hadde blitt gravid med en annen mann pga en sex-lek du ønsket, og det var for sent med abort/hun ikke klarte dette - hadde du oppdratt denne mannens barn som ditt eget for resten av livet? Eller hva om hun hadde fått hiv? Om nei, så er ikke dette noe for deg heller om du ikke hadde stått inne for konsekvensene) Anonymkode: bd0be...033 En fantasi er altså nok? Dette viser at enkelte ikke ser på partneren sin som et menneske, men heller et statussymbol og en ting. Ved sex med andre menn så går det fint å bruke gummi. På pikken altså. Da blir det lite barn. Så tror jeg de er såpass voksne at de vet sikkert om konsekvensene ved å ha fyllbyrdet sex. 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #19 Skrevet 19. januar 2021 To kvinner. Jeg er hennes første kjæreste, og jeg vil gjerne at hun møter en annen kvinne. Selv har jeg gjort det med både kvinner og menn. Hun godtar det, men vil ikke selv. Jeg tror vår sex kan bli friere om hun flyr litt. mm. Anonymkode: e49af...cb8 1
Cuckold Skrevet 20. januar 2021 #20 Skrevet 20. januar 2021 On 1/19/2021 at 9:54 AM, AnonymBruker said: Hadde skilt meg umiddelbart. Vi er begge heldigvis monogame. Kjenner du ikke kona di nok til å vite om hun er monogam eller ikke, så butrde hun finne seg en bedre mann som elsker henne. (og side-spm: Om hun hadde blitt gravid med en annen mann pga en sex-lek du ønsket, og det var for sent med abort/hun ikke klarte dette - hadde du oppdratt denne mannens barn som ditt eget for resten av livet? Eller hva om hun hadde fått hiv? Om nei, så er ikke dette noe for deg heller om du ikke hadde stått inne for konsekvensene) Anonymkode: bd0be...033 Det er interessant å legge merke til hvor mange som bekymrer seg over muligheten for graviditet i et cuckold-forhold. De fleste av oss er jo vokst opp etter den seksuelle revolusjon og vet da at det er helt vanlig å ha sex både i kjæresteforhold og i rene seksuelle forhold uten at det blir barn av det. Det er derfor vi har prevensjon. Jeg lever selv i et lykkelig cuckold-forhold, og både i mitt nåværende forhold og i tidligere har jeg vært klar på at jeg er villig til å ta rollen som far (og alt som følger med) om hun mot formodning skulle bli gravid med en elsker. Men siden vi er voksne mennesker som vet hvordan man beskytter seg, ville det nok bare skjedd om hun selv hadde tatt et aktivt valg om å utsette seg for den muligheten. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå