Gå til innhold

Ønsker at kona har sex med andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts her. Da har jeg snakket med fruen om fantasien min. Vil si at det gikk overraskende bra. Jeg har en veldig forståelsesfull og tolerant kone 😊❤️

Anonymkode: 620e5...073

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ts her. Da har jeg snakket med fruen om fantasien min. Vil si at det gikk overraskende bra. Jeg har en veldig forståelsesfull og tolerant kone 😊❤️

Anonymkode: 620e5...073

Vi har også hatt denne samtalen. Hun vil at jeg skal være med, og at vi har en bi-seksuell MMK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her. Da har jeg snakket med fruen om fantasien min. Vil si at det gikk overraskende bra. Jeg har en veldig forståelsesfull og tolerant kone 😊❤️

Anonymkode: 620e5...073

Så heldig du er. "Overraskende bra" betyr kanskje at hun er åpen for å prøve dette? Fortell gjerne hvordan dette gikk og hvordan du reagerte når/om dette blir en realitet. Jeg har så vidt nevnt dette for min kone, men hun ble litt sint og irritert, og spurte om jeg ikke elsket henne og ville bli kvitt henne 🙄. Jeg skjønner ikke hvorfor vi har denne fetisjen, men fantaserer også om å ha trekant MFM slik Alterego666 har, og da gjerne med en kjekk yngre mann som er bedre utstyrt enn jeg er (som er i det nedre området av normalt 14/11,5 😞).

Anonymkode: 066ac...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/19/2021 at 6:17 AM, AnonymBruker said:

For å gjøre historien kort: Vi har vært sammen i 7år. Jeg tenner på at hun har sex med andre menn. Hvordan er det best å fortelle dette? Hvordan ville du reagert, om mannen din ymtet frempå om et sånt ønske?

 

 

Anonymkode: 620e5...073

Hadde reagert med kvalme og sagt nei. Om han hadde fortsatte å mase, hadde jeg forlatt han.

Anonymkode: 508d4...0c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hadde reagert med kvalme og sagt nei. Om han hadde fortsatte å mase, hadde jeg forlatt han.

Anonymkode: 508d4...0c0

Mange ville reagert på samme måte. Derfor er det viktig å være forsiktig, viktig å respektere hverandre, og respektere både ja og nei. Og det som verre er. De fleste kjenner sin partner, de spør ikke dersom de ikke har det minste tro på at det kan være aktuelt.

Anonymkode: 1e3b7...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (På 19.1.2021 den 21.42):

En fantasi er altså nok? Dette viser at enkelte ikke ser på partneren sin som et menneske, men heller et statussymbol og en ting. 

Selvfølgelig er en sånn fantasi nok til å dumpe/skille seg. Det er heller omvendt, når man foreslår at dama skal knulle andre, så er det HUN som føler seg som et statussymbol, en ting, og ikke et menneske. De aller fleste kvinner ville følt seg helt forferdelig av å vite at mannen har et sånt syn på de.

Anonymkode: 3fda8...e71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig er en sånn fantasi nok til å dumpe/skille seg. Det er heller omvendt, når man foreslår at dama skal knulle andre, så er det HUN som føler seg som et statussymbol, en ting, og ikke et menneske. De aller fleste kvinner ville følt seg helt forferdelig av å vite at mannen har et sånt syn på de.

Anonymkode: 3fda8...e71

Et sånn syn? Altså jeg tror de fleste har fantasier av noen art de på ingen måte vil eller ønsker å leve ut. De er ikke noen dårlige mennesker for det. Det er ikke før den dagen de faktisk ønsker å leve ut dette at det kan bli krasj. 

Uansett så blir dere bare litt forskjellige og ikke så kompatibel uten at det har noe med syn og gjøre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.1.2021 den 7.42):

Ts her. Da har jeg snakket med fruen om fantasien min. Vil si at det gikk overraskende bra. Jeg har en veldig forståelsesfull og tolerant kone 😊❤️

Anonymkode: 620e5...073

Så bra ❤️ God kommunikasjon og gjensidig forståelse er veldig viktig når man skal bevege seg inn på sånt.

Synd at så mange har ett så snevert syn på deling 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min tenner veldig på at jeg har sex med andre og vi har aktivt testet ut et par år nå.  Møter yngre menn, opptil 15-20 år yngre enn meg selv. Det er snakk om faste partnere stort sett, gir oss når spenningen daler etter noen måneder. 
Dette har gått greit, ble forelsket i en av mennene, det var vel den største utfordringen.

Ellers må jeg gå noen runder med meg selv innimellom og ta en sjekk på selvrespekten, vi lever jo enda i en verden der kvinner ikke skal opptre som menn når det kommer til sex og antall partnere. Alt i alt så har det vært positive opplevelser og vi blir nok å fortsette en stund til. Når jeg en dag føler meg som en patetisk gammel kjerring med disse mennene så slutter jeg 🤣

Mannen, og jeg selv også selvsagt, tenner veldig på dette - og det piffer opp vårt sexliv til nye høyder. 

 

Anonymkode: f15a2...395

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen hat samme fantasi, men ingen av oss vil gjøre det. Det er fordi vi begge tror det vil være vondt å se på, skape sjalusi og unødvendig drama.

Anonymkode: ba9aa...d73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Et sånn syn? Altså jeg tror de fleste har fantasier av noen art de på ingen måte vil eller ønsker å leve ut. De er ikke noen dårlige mennesker for det. Det er ikke før den dagen de faktisk ønsker å leve ut dette at det kan bli krasj. 

Uansett så blir dere bare litt forskjellige og ikke så kompatibel uten at det har noe med syn og gjøre. 

En fantasi om at dama er en gjenstand, en ting man kan låne ut, er selvfølgelig vesensforskjellig fra alle de fantasiene hvor hun er et helt menneske.

Nå synes jeg du bør ta på alvor at mange kvinner finner dette fullstendig frastøtende, i stedet for å klandre de for det. Kvinner har uansett lov å skille seg. 

Anonymkode: 3fda8...e71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En fantasi om at dama er en gjenstand, en ting man kan låne ut, er selvfølgelig vesensforskjellig fra alle de fantasiene hvor hun er et helt menneske.

Nå synes jeg du bør ta på alvor at mange kvinner finner dette fullstendig frastøtende, i stedet for å klandre de for det. Kvinner har uansett lov å skille seg. 

Anonymkode: 3fda8...e71

Jo jeg skjønner det blir sånn når du som dame alltid tenker det værste om alt. Hva med litt positive tanker rundt dette?

En mann som tenner på at fruen "deles" med andre menn har ingenting med gjenstand å gjøre. Tror du må sette deg litt inn i hvordan de tenker før du åpner munnen. At du selv ikke har denne fetisjen er så sin sak. Men det finnes de som har det på begge sider. 

Om mannen din har en fantasi om dette så trenger man ikke leve ut den. 

Så tenker jeg at mange har "frastøtende" tanker og fantasier hvis man går dypt nok. Er det da slik at alle de må dumpes nettopp pga. det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden):

Jo jeg skjønner det blir sånn når du som dame alltid tenker det værste om alt. Hva med litt positive tanker rundt dette?

En mann som tenner på at fruen "deles" med andre menn har ingenting med gjenstand å gjøre. Tror du må sette deg litt inn i hvordan de tenker før du åpner munnen. At du selv ikke har denne fetisjen er så sin sak. Men det finnes de som har det på begge sider. 

Om mannen din har en fantasi om dette så trenger man ikke leve ut den. 

Så tenker jeg at mange har "frastøtende" tanker og fantasier hvis man går dypt nok. Er det da slik at alle de må dumpes nettopp pga. det?

Nå har jeg forsøkt å forklare deg to ganger, men jeg opplever at du ikke egentlig lytter til det jeg forsøker å si. Ser ikke vitsen med å forsøke igjen, men lover å glede meg litt ekstra i dag, over muligheten til skilsmisse. 

Anonymkode: 3fda8...e71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå har jeg forsøkt å forklare deg to ganger, men jeg opplever at du ikke egentlig lytter til det jeg forsøker å si. Ser ikke vitsen med å forsøke igjen, men lover å glede meg litt ekstra i dag, over muligheten til skilsmisse. 

Anonymkode: 3fda8...e71

Dere to høres ut som et gammelt ektepar. (Kan godt fjernes som avsporing av debatten, feel free :) )

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde jeg også inntil vi prøvde... Ble litt rart 

Anonymkode: a162f...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det gjorde jeg også inntil vi prøvde... Ble litt rart 

Anonymkode: a162f...3ca

Fortell

Anonymkode: 1e3b7...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det! Har spurt selv, men mannen ville ikke. Tok det ganske ille opp faktisk.. Men var ganske tydelig på at det ikke var noe jeg "måtte" så om han ikke likte tanken, var det ikke noe tap for meg og det var helt greit for meg.

Anonymkode: 83472...a0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært en pirrende tanke. 

Hadde likt at han fantaserte om "meg". Mange har jo fantasier som omfatter andre en sin kone/kjæreste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har delt denne fantasien. Etter mange år med kun fantasering «løste» vi det ved å dra på en sexklubb i utlandet. Vi hadde en god prat i forkant om hva som var ok og ikke, og at det også var helt greit hvis ingenting skjedde. I tillegg var vi enige om at hvis en av oss var ukomfortable, så skulle vi dra derfra. Så vi gikk inn med veldig lave forventninger, og vi var (og er) veldig trygge på hverandre.

Resultatet ble at fantasien ble oppfylt og vel så det. Vi hadde en super kveld, som vi har fantasert mye om etterpå, og vi kommer garantert til å dra tilbake etter korona. Og det beste med å være på klubb tror jeg var at vi ikke trengte å avtale med en enkelt person, som det fort kan skjære seg med. Her var det masse folk, og var det noe som ikke tente oss så kunne vi bare gå videre. Kvelden ble ikke avhengig av full klaff med en enkeltperson. Dermed kunne man senke skuldrene litt og ta det som det kom.

For oss var dette en super måte å sette denne fantasien ut i livet på. Vil kalle det «lavterskel» utprøving. Og hadde vi endt opp med å bare gå rundt og se hele kvelden, så hadde vi også da fått med oss mange bilder i hodet som vi kunne fantasere om senere.

Anonymkode: 7316a...c2c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...