AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Hei! Det er en stund siden jeg har tatt D-vit, men vet jeg trenger det sårt, og skal begynne å ta de igjen. Jeg hadde en uåpnet boks med kapsler, med god dato på, men når jeg åpnet boksen, kjente jeg lukten av tran😕 Kan ikke huske at disse boksene har pleid å lukte noen ting. Kan kapslene være dårlig, tenker dere? Kjipt at en helt ny boks isåfall må retning søpla, men kjente jeg ble litt skeptisk til å ta dem.. hva hadde dere gjort? Dere som tar D-vit, lukter kapslene dere tar? Anonymkode: 1a8e1...b21
Frøkenfryd30 Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Jeg tar trankapsler, og ja.. Det lukter grusomt når jeg åpner boksen 🙈
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 D-vitamin skal ikke lukte tran, så de hadde jeg ikke tatt. Anonymkode: dc634...1f1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): D-vitamin skal ikke lukte tran, så de hadde jeg ikke tatt. Anonymkode: dc634...1f1 Nei det var det jeg stusset på, kan ikke huske at de lukter noe som helst. Frøkenfryd30 skrev (8 timer siden): Jeg tar trankapsler, og ja.. Det lukter grusomt når jeg åpner boksen 🙈 Trankapsler lukter ja, men det kan jeg ikke huske at D-vit kapsler gjør. Anonymkode: 1a8e1...b21
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #5 Skrevet 19. januar 2021 Har du oppbevart dem litt ekstra varmt, f.eks i et skap rett over kjøkkenlys? Jeg ville nok ikke ha tatt dem, mine lukter bare medisin Anonymkode: 13fd9...39b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du oppbevart dem litt ekstra varmt, f.eks i et skap rett over kjøkkenlys? Jeg ville nok ikke ha tatt dem, mine lukter bare medisin Anonymkode: 13fd9...39b Ja det kan nok hende det blir litt varmt til tider i den hylla i skapet, kanskje jeg må flytte plass til alle medisinene, rett og slett😬😊 Anonymkode: 1a8e1...b21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå