Gå til innhold

Er du den som venter på meldinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Isåfall hvorfor? 

Hvorfor ikke sende en melding for å sjekke om steminga er god og roe ned tankekjøret? 

Venninna mi snakket om det greiene der. Hun skjønte ikke hvorfor ting var så stille nå. Hva med å bare sende en melding og sjekke om stemninga deres er like god. Hvorfor vente på at den andre skal ta kontakt? 

Anonymkode: 73748...056

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint hvis begge tar litt initiativ. 

Anonymkode: 4ea50...2f5

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fint hvis begge tar litt initiativ. 

Anonymkode: 4ea50...2f5

Jojo, men det er jo helt normalt med noen stille perioder? 

Skrevet

Er skummelt å ta kontakt først, kan jo bli avvist.

Anonymkode: af15e...619

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Isåfall hvorfor? 

Hvorfor ikke sende en melding for å sjekke om steminga er god og roe ned tankekjøret? 

Venninna mi snakket om det greiene der. Hun skjønte ikke hvorfor ting var så stille nå. Hva med å bare sende en melding og sjekke om stemninga deres er like god. Hvorfor vente på at den andre skal ta kontakt? 

Jeg er helt på tuppa....får ikke svar, og er derfor midt i tankekjøret.. Har sendt på mail å....melding..å.. 😕

Er det ikke mulig å være litt barmhjertige, eller hva det nå kan være? Jeg gir opp, og har et sykt tungt valg å ta.. 

Å nei og nei.... Jeg har klump i halsen. *sukk*

Anonymkode: 34949...da3

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleide å være den som ventet på meldinger ja, med puls på 100 og katastrofetanker. Så så jeg mønsteret med at jeg aldri satt sånn hvis jeg hadde en magefølelse på at fyren var ordentlig interessert og ikke brukte meg. Nå venter jeg aldri lenger, for de er dumpet før den tid.

Og ja, jeg sender selv uten å vente når jeg vet han er genuin :) 

Anonymkode: 0cdfb...1eb

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg pleide å være den som ventet på meldinger ja, med puls på 100 og katastrofetanker. Så så jeg mønsteret med at jeg aldri satt sånn hvis jeg hadde en magefølelse på at fyren var ordentlig interessert og ikke brukte meg. Nå venter jeg aldri lenger, for de er dumpet før den tid.

Og ja, jeg sender selv uten å vente når jeg vet han er genuin :) 

Anonymkode: 0cdfb...1eb

👏👏 Dette. Om man stadig sitter og venter og er usikker så ER DET FEIL! Sender man melding og ikke får svar så er det et tydelig svar. Gå videre! Og merker man en endring så spør hva som skjer. Det er da mye bedre å få et tydelig svar (evt ikke få svar som er svar tydelig nok) og komme seg videre. ikke bruke tid på folk som ikke er virkelig interessert i deg. Om noen virkelig er interessert så vil det sjeldent være rom for tvil.

Anonymkode: 56688...21a

• Liker 3
Skrevet

Man venter vel ofte fordi man er avhengig av at motparten har interesse for deg uavhengig av hva du selv synes...?

enig i at det er feil fremgangsmåte når ting ikke går naturlig.

Anonymkode: ccf98...807

Skrevet

Det er like mye mitt ansvar som den andres å ta initiativ til kontakt, på Tinder fjerner jeg bare matchene hvis de ikke responderer særlig. Gir de tid, ting kan ha skjedd som gjør at man ikke er innom en liten stund, men hvis ikke fjerner jeg uten å gruble mer.

Det samme med noen jeg har fått mer kontakt med og snapper med.... Forsvinner noen litt og ikke svarer over tid, så regner jeg med at de ikke er interessert nok og jeg bruker ikke tid på dem heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 20.20):

Er skummelt å ta kontakt først, kan jo bli avvist.

Anonymkode: af15e...619

Ja det er alltid en fare. Men på den annen side, dersom man ikke tar kontakt først kan den andre parten tolke det dithen at du ikke er intr... Så den ene faren tar over for den andre. Så her må man ta en avveining for hva som er mest reelt ;)

Husk at både damer og menn setter pris på at den andre viser interesse, snarere enn å ville kjøre showet selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...