Gå til innhold

Jeg trenger en oppmuntring

Fremhevede innlegg

Skrevet

I påvente av en undersøkelse måtte jeg slutte på noen medisiner.

Problemet er at disse medisinene er det som holder meg oppe i hverdagen, uten dem fungerer jeg nesten ikke i det hele tatt. 

De økte smertene bryr jeg meg ikke så mye om, men energiløsheten er et stort problem.  Plutselig kan jeg miste alt av energi, og må bare legge meg ned der jeg går og står, for ikke å smelle i gulvet.  Der må jeg ligge i 10-15 minutter før jeg får energi nok til å reise meg igjen.

For ikke å snakke om hjernen.  Jeg klarer å holde konsentrasjonen i omtrent 5 sekunder, jeg mister tråden i alt, jeg glemmer ord, glemmer hva jeg holdt på å si mens jeg sa det, forstår ikke hva andre sier til meg...

Og så fikk jeg beskjed om at jeg får undersøkelsen er utsatt i 3 uker! 

Nå trenger jeg en oppmuntring til å holde ut å være "halvdød" i tre uker til,  for akkurat nå er jeg fristet til å drite i alt, og bare begynne med medisinene igjen, og på dem måten få feil resultat på undersøkelsen. 

Anonymkode: ee102...6c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det ordnet seg 🙏🏻

Anonymkode: 4fe25...736

Skrevet

3 uker er jo ikke så lang tid. 3 mndr er mye lengre...

Anonymkode: 27143...e81

Skrevet

Bare ligg på sofaen å se lett film og serier. Snakk med folk på telefonen/video/chat. Bare gjør minimum og ikke press deg til noe. Forsøk beroligende yogamusikk og bare ligg flatt, eventuelt meditere. For hver dag som går er du en dag nærmere at det er over.

Anonymkode: 33791...f53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...