Gå til innhold

Jeg har bare upopulære egenskaper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utseendet har jeg, men det er det eneste bra jeg fikk og er noe en ikke bør legge all verdi i. 
Jeg er introvert, tungt humør, få interesser, engstelig, ikke noe karisma og ikke elegante bevegelser.

På nett kommer jeg stadig over artikler som handler om dette. På Facebook er det folk på lista som har kommentert noe, så kommer det opp på hjemmesiden. Der skrives det om hvor negativt det føles å være alt det jeg er. For jeg har ingen av egenskapene jeg vil ha. 

Anonymkode: 81238...482

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Utseendet har jeg, men det er det eneste bra jeg fikk og er noe en ikke bør legge all verdi i. 
Jeg er introvert, tungt humør, få interesser, engstelig, ikke noe karisma og ikke elegante bevegelser.

På nett kommer jeg stadig over artikler som handler om dette. På Facebook er det folk på lista som har kommentert noe, så kommer det opp på hjemmesiden. Der skrives det om hvor negativt det føles å være alt det jeg er. For jeg har ingen av egenskapene jeg vil ha. 

Jeg tviler på at du kun er en introvert, interesseløs, engstelig, lite karismatisk og uelegant person. Er sikker på at du har gode egenskaper -det har alle mennesker.  Du har bare glemt de ved å velge å fokusere på det du mener er negativt ved deg selv. Utfordrer deg til å skrive 5 positive som svar til meg. 

Anonymkode: 2ef39...c7f

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av å være populær? Hvis du lar ting du leser i media, facebook styre din egen selvfølelse vil du aldri ha det bra med deg selv. Aksepterer den du er.

Anonymkode: 0751a...267

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er du så opptatt av å være populær? Hvis du lar ting du leser i media, facebook styre din egen selvfølelse vil du aldri ha det bra med deg selv. Aksepterer den du er.

Anonymkode: 0751a...267

Nei for den jeg er er ikke bra nok. Haddde jeg vært verdig aksept hadde jeg vært noe nå. Men jeg er bare hun annerledesjenta

• Liker 1
Skrevet

Men er du god i senga?

Anonymkode: d35a2...f4f

Skrevet

Hvor gammel er du? Det burde ikke være noe mål i seg selv å være som alle andre. Finn din egen greie og vei og følg den. Og gjør det gjennomført. Jeg har alltid vært annerledes. Brukte mange år av livet mitt på å prøve å være som alle andre. Fikk ikke til det da, så jeg ga opp. Det beste valget jeg har tatt noensinne. 

• Liker 1
Skrevet

Du skriver at du har tungt humør.  Det er jo ikke positivt. De andre tingene er vel helt ok:)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 15.41):

Facebook

Kutt ut sånn drit, og du vil få et mye bedre liv. Lover! 

Anonymkode: e40ea...9ed

• Liker 1
Skrevet

Du er åpenbart reflektert... Det er positivt! 

Anonymkode: b43fc...41f

Skrevet

Skulle gitt alt jeg kunne hvis jeg hadde fått ett bra utseende !!!!!!!

Anonymkode: a6897...115

Skrevet

Hva med å forsøke å endre deg litt da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kutt ut sånn drit, og du vil få et mye bedre liv. Lover! 

Anonymkode: e40ea...9ed

Hæææ? Er ikke innom Facebook. Hva faen? Jeg vil ikke kutte ut Instagram for jeg blir motivert av bilder der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...