Natacha-Linnea Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Noen allergikere her som ikke reagerer på sibirkatt?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Jeg er allergisk mot hund og katt, men tåler Sibirkatter og har selv to stykker. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på dem, så jeg anbefaler å teste det først. Sibirkattens venner har testhjem der du kan komme på besøk og klappe og være tett på sibirkatter for å se om du reagerer. http://www.sibirkattensvenner.no/?page_id=85 Anonymkode: 410c7...e68 2
Natacha-Linnea Skrevet 18. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er allergisk mot hund og katt, men tåler Sibirkatter og har selv to stykker. Det er veldig individuelt hvordan man reagerer på dem, så jeg anbefaler å teste det først. Sibirkattens venner har testhjem der du kan komme på besøk og klappe og være tett på sibirkatter for å se om du reagerer. http://www.sibirkattensvenner.no/?page_id=85 Anonymkode: 410c7...e68 Takk for tipset 🙂
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Sønnen min reagerte dessverre på sibirkatt. Det avhenger av hva på katten du er allergisk mot. Om det er pels/hud du reagerer på så vil du også reagere på sibirkatten siden den er allergivennlig for de som er allergisk mot kattespytt. Spyttet til sibirkatten mangler dette allergenet. Anonymkode: 4ee4a...d9d 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Mamma har sibirkatt og pappa reagerer på den når han har den på fanget, men mindre enn andre katter. Anonymkode: 7f799...137 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Mannen min er allergisk mot katter, men vi har to sibirkatter. Det skal sies at han tar daglig allergimedisiner også pga andre allergier, men han reagerer ikke noe på de to. Han reagerer derimot på huskatter, selv når han går på medisinene. Jeg anbefaler absolutt å møte kattene først for å se om det slår ut da. Den ene av vår katt er adoptert fra et hjem hvor det ene barnet reagerte på han. Anonymkode: 13f55...06d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå