Gå til innhold

Medisinpause, spiser noe jævlig!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er på min 3.dag uten medisin i dag. Jeg bruker Aduvanz og har gjort det siden juni. Jeg startet med 30mg, men gikk opp til 70 i desember. Dette var det legen som ville selv om jeg sa jeg ikke trodde det var nødvendig. Såklart er det sterkere, men jeg likte ikke å vite at jeg var på høyeste dose og 1 natt våknet jeg av ekstremt hjertebank. Legen ringte meg da han ville vite hvordan det gikk. Vi fant ut at jeg skal senke dosen igjen, for 70 virker ikke noe bedre enn 50 isåfall. jeg skal ikke slutte helt, men jeg kjenner at en pause har jeg ikke vondt av.
Det er både positivt og negativt med å være uten. Faktisk så trener jeg mer når jeg er foruten, for når jeg bruker de så nyter jeg roen som senker seg og jeg får en slags motivasjonsfølelse i hodet, men deretter kommer det også en angst og en uro. En angst uten noen grunn, jeg bare føler at jeg eksisterer og burdte vært kommet lenger med livet, som om jeg blir mer sensitiv for hva andre tenker om meg. Jeg tvinger i meg mat når jeg bruker medisinen, men da snakker vi å hive i seg bananer, drikke rå egg, ha masse proteinyoghurt stående, generelt lettspiselig mat. 
Nå som jeg ikke bruker de spiser jeg hele dagen. Jeg nyter frokosten etter trening, jeg spiser mellom måltidene og jeg spiser veldig mye til middag. Jeg er redd for å gå opp i vekt. Nå har jeg alltid vært undervektig da, bmi på 17, men jeg er likevel redd for at jeg plutselig skal eksplodere..
Noen andre som har merket økt matlyst ved medisinpause?

Anonymkode: 1bd66...6fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...