Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jente 21 her. Jeg er blitt forlatt av gutten jeg elsker, og jeg vet ikke om jeg noengang blir lykkelig igjen. For 3 mnd siden dukket en annen gutt opp i livet mitt (en kjempefrekk spanjol), og jeg var sammen med ham en måneds tid før jeg brøt med ham igjen og satset på eksen min, jeg var aldri i tvil om at det var han jeg ville ha, men jeg ble forført. Eksen min fikk vite om utroskapen da han så en sms på mobilen min og forlot meg samme dag, vi hadde store planer om å bo sammen og å gifte oss og nå orker jeg ikke å leve mere. Han vil ikke snakke med meg lenger, han legger på når jeg ringer, og svarer ikke på beskjedene mine. Jeg troppet også opp hjemme hos ham, og han åpnet ikke døra (eller var ikke hjemme). Søsteren min har prøvd å snakke med ham for å skjønne hvor knust jeg er og hvor mye jeg angrer og at det bare er ham jeg vil ha og elsker, den andre var en fikside jeg fikk på en fest. Moren min er rasende på meg og vil heller ikke snakke med meg, hvordan skal jeg få ham tilbake, han var alltid storfornøyd med meg som kjæreste og orker ikke å leve uten ham. Finnes det en sjans for at han vil tilgi meg, bare han får litt tid til å tenke seg litt om? Det er så ubeskrivelig vondt dette her. Jeg har ingen interesse av noen andre gutter enn ham og vil bare være med ham resten av livet.....

Anonymkode: b7aa8...cb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ham ikke tilbake. Du har jo gjort ham god nr. to. Det er bare å gå videre og håpe du har lært av feiltrinnet. 

• Liker 8
Skrevet

Er du utro setter du lite pris på eksen din. Nå har du lært og skjerp deg. Respekter at han ikke vil ha ei utro kjerring. 

Anonymkode: 77ad3...5a0

• Liker 8
Skrevet

Du kommer sikkert ikke til å få sånn fryktelig mye sympati her inne, men selv om det kan virke som verdens undergang nå, så vil jo livet gå videre. 

Du har åpenbart såret eksen din veldig, og du kommer nok ingen vei ved å ikke respektere hans ønsker om å være i fred. Det er ingen quick fix for å få en person tilbake, og det beste du kan gjøre er nok å respektere at han ikke vil snakke med deg for øyeblikket. 

• Liker 3
Skrevet

En måned er ganske lang tid å være utro. Er liksom ikke snakk om et feiltrinn da. Du ble forført av en kjempefrekk spanjol sier du, virker ikke helt som du tar ansvar for det du gjorde. 

Du er 21 år, du kommer til å bli glad igjen og treffe noen andre, kjærlighetssorg er dritvondt, men du har forhåpentligvis lært av dine feil. Antakelig vil du ikke få eksen tilbake, men du bør i hvert fall respektere hans ønske om å ikke snakke med deg nå. 

Anonymkode: fc0db...3f6

• Liker 7
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

En måned er ganske lang tid å være utro. Er liksom ikke snakk om et feiltrinn da. Du ble forført av en kjempefrekk spanjol sier du, virker ikke helt som du tar ansvar for det du gjorde. 

Du er 21 år, du kommer til å bli glad igjen og treffe noen andre, kjærlighetssorg er dritvondt, men du har forhåpentligvis lært av dine feil. Antakelig vil du ikke få eksen tilbake, men du bør i hvert fall respektere hans ønske om å ikke snakke med deg nå. 

Jeg tar ansvar for min egen feil. Det er bare så kostbart og føles så innmari meningsløst. Jeg får ikke sove om natten og får ikke fokusert på studiene mine. Jeg ligger bare å tenker på ham og angrer livet av meg.

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Du er 21 år, du kommer til å bli glad igjen og treffe noen andre

Jeg vil ikke ha noen annen. Jeg kommer aldri til å bli glad i en annen

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tar ansvar for min egen feil. Det er bare så kostbart og føles så innmari meningsløst. Jeg får ikke sove om natten og får ikke fokusert på studiene mine. Jeg ligger bare å tenker på ham og angrer livet av meg.

Det er ikke noe synd på deg. Du er jo ikke til å stole på eller er lojal, ærlig og trofast mot den du er "glad I "

Anonymkode: 39701...340

• Liker 1
Skrevet

Du får ingen moralpreken av meg. Jeg tenker at livet innebærer en konstant læring, og du er ung. Jeg er ikke såå mye eldre selv, men har også gjort feil jeg angrer på. Jeg tror at hvis det er meningen at det skal være dere, så ordner det seg til slutt, eller så vil du med tiden komme deg over det og finne en ny. Da var det ikke ham du skulle ha!

Ikke gi opp livet ❤️ Det kommer flere oppturer og nedturer i kjærligheten. Nå må du bare ta det for hva det er, og deale med det. Kom deg gjennom det, for det gjør du... så tar du med deg erfaringen til senere ☺️

K26

Anonymkode: abc99...585

• Liker 4
Skrevet

Dette er typisk utroskap i tidlig 20-årene. Impulsivt, skylder på andre, tar ikke ansvar, synes synd på seg selv. 

De gode nyhetene er at hjernen blir mer moden. 

Anonymkode: 3e777...ecf

• Liker 1
Skrevet

Hvem sier du er utro? Du har jo ikke vært utro hvis han gutten din forlot deg først?  At du fant spanjolen i ettertid, er jo sikkert bare fordi du var knust av kjærlighetsorg og veldig sårbar. Det er veldig lett å gå i den fella, og hvem har ikke opplevd å ha tatt feil valg når man er sårbar?

Jeg skal ikke dømme deg for feil valg... Jeg vil heller støtte deg for at du vil ha tilbake din gamle flamme, og vil ha han for resten av livet... Sterke ord fra ei jente om lovnad, men du verden for ei trofast jente du kommer til å bli. Jeg vet du holder ord uten å kjenne deg, det ser jeg på skrivemåten din. Skulle så gjerne at gutten din viste hvor god du egentlig er i bunn, men årsaken til det første bruddet er jo ukjent. Det gjør det jo litt vanskelig å avgjøre om det er så lurt å kontakte han igjen...

"Kjælighetssorgen er like stor som forelskelsen, de to rammer like hardt når den treffer hjerte ditt"

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Hvem sier du er utro? Du har jo ikke vært utro hvis han gutten din forlot deg først?  At du fant spanjolen i ettertid, er jo sikkert bare fordi du var knust av kjærlighetsorg og veldig sårbar. Det er veldig lett å gå i den fella, og hvem har ikke opplevd å ha tatt feil valg når man er sårbar?

Jeg skal ikke dømme deg for feil valg... Jeg vil heller støtte deg for at du vil ha tilbake din gamle flamme, og vil ha han for resten av livet... Sterke ord fra ei jente om lovnad, men du verden for ei trofast jente du kommer til å bli. Jeg vet du holder ord uten å kjenne deg, det ser jeg på skrivemåten din. Skulle så gjerne at gutten din viste hvor god du egentlig er i bunn, men årsaken til det første bruddet er jo ukjent. Det gjør det jo litt vanskelig å avgjøre om det er så lurt å kontakte han igjen...

"Kjælighetssorgen er like stor som forelskelsen, de to rammer like hardt når den treffer hjerte ditt"

Hun var sammen med spanjolen samtidig som hun var sammen med eksen. I en hel måned hadde hun to kjærester.

Anonymkode: c303a...5a6

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hvorfor er der ingen som kan si noe trøstende? Ja jeg gjorde feil, men jeg har ikke fortjent å få stygge innlegg mot meg av den grunn. Dere aner ikke hvor kjipt det er å sitte alene fredagskvelden og være singel uten sjans for å få være med ham jeg ville bli gammel med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...