Gå til innhold

Anbefale hodetelefoner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har hodetelefoner/headset å anbefale? Trenger trådløse med god demping og god lydkvalitet.

Pris. Ca 1000-3000 kr

Anonymkode: 609e8...022

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps. Glemte si at jeg ikke vil ha in-ears, ear pods o.l. Disse ramler bare ut hos meg, så helst klokker.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med mine Sony WH-1000XM3 😄

Nå har jo M4 kommet også, men ser de selger 3-eren til akkurat kanten av budsjettet ditt 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Bose Quiet Comfort 35. Er utrolig fornøyd med de, både lyd og demping. De har og en nyere modell. Men synes dempingen er så bra, at jeg vil ikke ha noe bedre demping enn det jeg har.

Anonymkode: 460ee...a53

• Liker 3
Skrevet
Titania skrev (21 minutter siden):

Nå har jo M4 kommet også, men ser de selger 3-eren til akkurat kanten av budsjettet ditt 😅

Kjøpte XM3 i julegave til noen, og betalte 1990 kr. Nå ser jeg de har satt de opp i pris. Så selv om jeg kunne tenkt meg de selv betaler jeg ikke 1000 mere for de knapt en mnd etter av prinsipp🙈

Men ja, definitivt gode hodetelefoner. Skulle nok kjøpt to av de den gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har Bose Quiet Comfort 35. Er utrolig fornøyd med de, både lyd og demping. De har og en nyere modell. Men synes dempingen er så bra, at jeg vil ikke ha noe bedre demping enn det jeg har.

Skal sjekkes ut. Takk :) 

Skrevet (endret)

Jeg har Steelseries Arctis 1 og er relativt fornøyd med det. Det sitter godt på hodet, er ikke for stramt, demper ganske bra og har fantastisk god lyd.
Dessverre så er det en del mandags-versjoner av disse ute, så enkelte har masse problemer med dem. HrMinya har også det samme headsettet, han har ingen problemer, jeg har litt trøbbel med at det kutter ut når jeg står på kjøkkenet, men det kan også ha noe med at det er en del forstyrrelser fra kjøkkenapparater og slikt, samt det er to vegger mellom der mottakeren sitter og kjøkkenet.
Ellers kan jeg gå rundt i hele huset og fortsatt ha lyd, til og med ut i postkassa, men det kutter ut når jeg er lengst unna, med tre-fire vegger mellom mottaker og headset.

Ville uansett kjøpt det igjen om dette kneler.

Edit; Glemte å nevne at mikrofonen er ok, ikke den beste lyden, men den fungerer og kan også taes av headsettet om du ikke trenger den. Den plugges i venstre klokke med standard minijack.
Headsettet har også vanlig mico-usb-ladekabel, så du kan lade det med hvilken som helst android-lader såfremt du ikke har den nyeste ovale USB-C laderen.

Endret av Minya
Skrevet
24 minutter siden, Titania said:

Jeg er også meget fornøyd med mine sony WH-1000XM3, jeg bruker de hele arbeidsdagen hver dag så de ser veldig mye bruk og de fungerer veldig bra. Nøkkelen for at jeg kan bruke de 8+ timer hver dag er at støydempingen gjør det mulig å ha lavt volum og likevel kunne nyte musikk og fint lytte til podcaster eller lydbøker uten å bli sliten i hodet eller ørene selv i halvveis støyende miljø-

Jeg undersøkte litt før jeg kjøpte mine sonies, det virker som boses og sonys hodetelefoner er nøyaktig like bra og byr på samme opplevelse, jeg valgte sony uten noen spesiell grunn.

Anonymkode: 17737...fe5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er også meget fornøyd med mine sony WH-1000XM3, jeg bruker de hele arbeidsdagen hver dag så de ser veldig mye bruk og de fungerer veldig bra. Nøkkelen for at jeg kan bruke de 8+ timer hver dag er at støydempingen gjør det mulig å ha lavt volum og likevel kunne nyte musikk og fint lytte til podcaster eller lydbøker uten å bli sliten i hodet eller ørene selv i halvveis støyende miljø-

Jeg undersøkte litt før jeg kjøpte mine sonies, det virker som boses og sonys hodetelefoner er nøyaktig like bra og byr på samme opplevelse, jeg valgte sony uten noen spesiell grunn.

Anonymkode: 17737...fe5

I følge min musikermann så er Sony meget bra på lyd. Han sverger til de. Han har xm4 selv. Skal sjekke Bose. Sony sine virker litt klumpete hvis det skulle ha noen betydning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

De er jo laget av plast 

Anonymkode: 5c04a...254

Skrevet

Bang & Olufsen, selvfølgelig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bang & Olufsen, selvfølgelig 

Bang & Olufsen er ikke en selvfølge lenger. Da må man faktisk ganske opp i pris sist jeg sjekket. Hos meg er det ikke penger det står på, men begrenset hva jeg vil bruke på hodetelefoner 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Bang & Olufsen er ikke en selvfølge lenger. Da må man faktisk ganske opp i pris sist jeg sjekket. Hos meg er det ikke penger det står på, men begrenset hva jeg vil bruke på hodetelefoner 🙈

2700 cirka. Det passer jo til ts 

Skrevet

Jeg har Sony WH-1000X M3. Veldig fornøyd med de! Mannen har Bose QC 35II, og er veldig fornøyd med sine.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Sony WH-1000XM3. God lyd, god varighet på batteri, god som støydemper og behagelig å ha på.

Minuttprisen på disse er blitt svimlende lav for min del. Har brukt dem ufattelig mye mer enn jeg trodde jeg skulle. Både på jobb, til musikk og lydbok/podcast. 

Gjest hva som helst
Skrevet

Jeg er også fornøyd med mine Sony som nevnt tidligere. Men: Det er et forbanna styr dersom jeg skal endre hvilken enhet de er tilkoblet til! Helst skulle jeg brukt de trådløst til både telefonen, iPaden og macen, men det er sjelden jeg gidder å gå gjennom parring-prosedyren, så det ender med at jeg bare bruker de med ledning dersom jeg skal koble de til noe annet enn telefonen. Men kjempebra lyd!

Skrevet

Kjøpte også XM3 på tilbudet. Litt romlete bass, men det lot seg lett fikse med equalizer. Komforten er bra og støydempingen er fantastisk. Ville vurdert å lagre prisvarsel på Prisguide og kjøpe dem ved neste tilbud.

H900 og XB900N er jo billigere alternativer som etter sigende skal være ganske bra.

Anonymkode: 921a0...b54

Skrevet

Bose har jo vært ledende på feltet, om de fremdeles er det vet jeg ikke men jeg er fremdeles godt fornøyd med mine som jeg kjøpte for 2-3 år siden. 

Bruker de ganske mye og de både ser, høres og føles bra ut fremdeles. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Helt enig. Jeg har hatt mitt i 4 år, og det fungerer like bra som dagen jeg fikk det. Når de en vakker dag blir utslitt kjøper jeg nye, de er en nødvendighet i livet mitt.

Anonymkode: b4d7e...ccd

Skrevet

Jabra 85h

Anonymkode: 3627d...7b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...