KvinneguidenBruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Del Skrevet 18. januar 2021 Kanskje vi får se at barneidrett åpner igjen? Med lavere tall? Krysser fingrene! Det er ikke gøy å vente på pressekonferanse, syns de kunne sendt ut info så snart de har konklusjonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 18. januar 2021 #2 Del Skrevet 18. januar 2021 Helt patetisk å åpne ting igjen nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 18. januar 2021 #3 Del Skrevet 18. januar 2021 mjaus skrev (2 timer siden): Helt patetisk å åpne ting igjen nå. Hvorfor det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjaus Skrevet 18. januar 2021 #4 Del Skrevet 18. januar 2021 Elhaym skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Til nå har alt blitt en vedvarende ond sirkel. Ny smittebølge kommer til å komme gang på gang de åpner igjen etter smitten har gått smålig ned. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 18. januar 2021 #5 Del Skrevet 18. januar 2021 Jeg foretrekker å være det jeg personlig kaller for: ydmyk pessimist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 18. januar 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 18. januar 2021 mjaus skrev (6 timer siden): Til nå har alt blitt en vedvarende ond sirkel. Ny smittebølge kommer til å komme gang på gang de åpner igjen etter smitten har gått smålig ned. Jeg tror ikke barneidrett i samme kohort som barn allerede har gym sammen med og leker sammen med i allerede friminutt utgjør ekstra smittefare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 18. januar 2021 #7 Del Skrevet 18. januar 2021 Sånn generelt er det jo helt håpløst om de letter på masse tiltak nå, bare fordi smitten har stagnert litt. Det blir jo bare sånn heisatur hele veien, stramme inn, lette, stramme inn, lette..fordi når de letter så går jo smitten opp igjen. Må da være bedre å ha det litt strengt en lengre periode, hvertfall nå som man har en vaksine på gang og en potensiell varig bedring et sted der fremme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg