AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Jeg er student og hunden min på 11 år bor hjemme hos foreldrene mine. Grunnen til det er at hunden som er i hovedsak min har blitt en familiehund. Skulle gjerne ønske jeg kunne ta henne med meg til studiestedet, men tror ikke hun ville trivdes så mye på en liten hybel når hun hjemme bor på landet og har folk rundt seg hele tiden. Jeg reiser hjem så ofte jeg kan for å være med henne, fordi jeg vet hun ikke lever for evig. Jeg synes det er helt for jævlig å forlate henne hver gang. Skulle ønske jeg hadde henne rundt meg hele tiden, men det ville vært egoistisk å ta henne med hit, mye reising og stress.. Sitter på hybelen min og griner fordi jeg savner henne så mye, men jeg vet hun har det bra hjemme hos familien. Kan ikke vente til å dra hjem igjen til henne.. Er jeg gæren som er sånn? Noen andre studenter her som kjenner seg igjen her? måtte få det ut et sted.. Anonymkode: 7a3d0...f8b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Du er ikke gæren i det hele tatt. Jeg savner katta min verre enn verst når jeg er på ferie💜😻 Anonymkode: b4606...17a 2
Gjest Smeltemann Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 En hund på 11 år har det best i vante omgivelser. Synes det har vært veldig egoistisk og tenke på seg selv,i og med at den er såppas gammel.
MiaHI Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Skjønner godt at du savner hunden din, spesielt med tanke på alderen. Syns ikke du er gæren i det hele tatt! Om det er noen trøst så er det desidert det beste for hunden din å bo med familien din på landet. Du har tatt et valg som gjør deg vondt, men er best for hunden din. Det er ekte kjærlighet❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Huff Kan tenke meg det savnet er enda mer merkbart nå med koronarestriksjoner. Jeg er ikke student lenger, men savnet veldig å ha hund under studiene. Anonymkode: 0f79f...7a0 1
Hengebuksvinet Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Kan hunden besøke deg av og til? Det gjorde hunden vår, da jeg og søsteren min bodde på hybel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå