Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jente i tyveåra her, som savner kjæreste. Jeg synes det er vanskelig å finne en jeg klaffer med. Jeg har hørt at jeg har mine beste år nå, men jeg merker ingenting til det. Hjelp meg

Anonymkode: d5a76...dee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å hjelpe deg uten å vite hvem du er, og hva du vil.

Anonymkode: 4ecad...12f

Skrevet

Kan nesten ikke hjelpe deg med å finne kjæreste. Det må du sjøl. Hvor leter du? 

Skrevet
44 minutter siden, marleneK92 said:

Kan nesten ikke hjelpe deg med å finne kjæreste. Det må du sjøl. Hvor leter du? 

I korpset mitt, salsa klubb, (ikke akkurat nå da) og ski forening, men alltid mer damer enn typer der... Jeg vil ikke være veldig kresen, noen som har erfaring med å date en de egt ikke liker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

I korpset mitt, salsa klubb, (ikke akkurat nå da) og ski forening, men alltid mer damer enn typer der... Jeg vil ikke være veldig kresen, noen som har erfaring med å date en de egt ikke liker?

Ikke date en du egentlig ikke liker. Det er ikke verdt å være med noen man ikke har følelser for (syns jeg da) blir så tomt i mangel på bedre ord og. 

Tørr du å ta kontakt med nye på disse stedene? Tiltrekning kan komme over lenger tid også. 

Skrevet
6 minutter siden, marleneK92 said:

Ikke date en du egentlig ikke liker. Det er ikke verdt å være med noen man ikke har følelser for (syns jeg da) blir så tomt i mangel på bedre ord og. 

Tørr du å ta kontakt med nye på disse stedene? Tiltrekning kan komme over lenger tid også. 

Nei, venter alltid på at gutta skal ta insj, er ikke det vanlig da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, venter alltid på at gutta skal ta insj, er ikke det vanlig da?

Samfunnet har beveget seg mer i retningen av at flere gutter gjerne venter på at jenta/dama skal ta initiativ. 

Det gjør du jo som du vil med, men det kan være du hadde hatt kjæreste allerede om du hadde tatt initiativet, vettu ☺️ taper ingenting på det 🙂

Skrevet
6 minutter siden, marleneK92 said:

Samfunnet har beveget seg mer i retningen av at flere gutter gjerne venter på at jenta/dama skal ta initiativ. 

Det gjør du jo som du vil med, men det kan være du hadde hatt kjæreste allerede om du hadde tatt initiativet, vettu ☺️ taper ingenting på det 🙂

Jeg har misbrukt 2 sjanser tidligere til å få en hyggelig fyr, angrer så innmari. Den ene av dem hadde vært perfekt, i dag er jeg friendzona av ham, hvordan glemmer jeg ham?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har misbrukt 2 sjanser tidligere til å få en hyggelig fyr, angrer så innmari. Den ene av dem hadde vært perfekt, i dag er jeg friendzona av ham, hvordan glemmer jeg ham?

Uff. Sånt er jævelig kjipt.

Det tar tid, og det er også individuelt. Noen kommer seg over noen ved å fokusere på andre, det kan hjelpe å prate om det. Ikke sitte alene med disse tankene & følelsene. Er du lidenskapelig opptatt av noen av interessene dine så kan det å fokusere på den hjelpe deg på vei. Sånn jeg skjønner det så treffes dere fortsatt & da må man ihvertfall ta tiden til hjelp. 

Skrevet
13 minutter siden, marleneK92 said:

Uff. Sånt er jævelig kjipt.

Det tar tid, og det er også individuelt. Noen kommer seg over noen ved å fokusere på andre, det kan hjelpe å prate om det. Ikke sitte alene med disse tankene & følelsene. Er du lidenskapelig opptatt av noen av interessene dine så kan det å fokusere på den hjelpe deg på vei. Sånn jeg skjønner det så treffes dere fortsatt & da må man ihvertfall ta tiden til hjelp. 

Jeg har flere ganger vurdert å kjøpe roser og troppe hjemme hos ham og bare gråte og gråte av anger og sorg over min avvisning og håper at han tar meg. Er det god ide?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har flere ganger vurdert å kjøpe roser og troppe hjemme hos ham og bare gråte og gråte av anger og sorg over min avvisning og håper at han tar meg. Er det god ide?

Vist du vil prøve syns jeg du skal være ærlig med han. Du angrer, du syns han er perfekt for deg å ellers det du tenker & mener. Vis han at du er ekte. Fortell hvorfor du avviste han i utgangspunktet. Se om det fører noen plass ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...