Gå til innhold

Nybegynner og utstyr til hjemmetrening

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i en tid slitt med fødselsdepresjon og prøver nå iherdig å komme meg ut av den og holder på å legge om kostholdet men ønsker også å komme ordentlig i gang med trening hjemme. Per i dag er jeg i 30 årene, utrent, veier 80 kr (skal ned til 70), dårlig kondis. Jeg har en typisk timeglassfigur og trenger virkelig å få strammet opp og definert, da spesielt rumpe, armer og innsiden av lårene. Ønsker tips om hva slags utstyr jeg bør skaffe meg hjemme og hvordan jeg bør trene. Jeg ønsker å trene for å stramme opp og ikke for å gå ned i vekt da jeg forandrer dietten for dette. Må kjøpe inn litt og litt men tenkte kanskje En ellipsemaskin, dumbells/vekter er en begynnelse. Hva vil dere si er helt nødvendig å ha? Hva er ett realistisk program for en dame som meg med ett litt tungt sinn som er overkommelig og kan bygges på? Setter veldig stor pris på svar, vil så gjerne få tilbake energien, tiltaksliste og humøret og bli fastere i fisken samtidig 😀

Anonymkode: 4c4a7...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke noe spesielt utstyr til å komme i form, fra ute av form. Du trenger bare å bruke kroppen mer. Du kan bruke billige eller gratis ting - egen kroppsvekt, strikker, vannflasker. Vent med investeringene til du kan få utbytte av dem, og merker om trening er noe du har lyst til å drive med. Ellers vil det bare bli en ekstra kostnad, ta opp plass, og gi deg dårlig samvittighet.

Anonymkode: 048d4...a79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funkygine har en del fine økter for nybegynnere som du ikke trenger utstyrt til. Helt ned i 10 min

Anonymkode: 821bc...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte matte, strikk og noen vekter på rusta😀

Anonymkode: ce4a5...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er yogalærer, så vil si du trenger kun en matte og deg selv:) 

Anonymkode: 2fa04...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...