AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Kuttet fingeren min for en måneds tid siden, og kuttet gikk på en måte langs huden nedover på siden av fingeren og jeg fikk en kul der jeg kuttet meg som jeg mistet følelsen i. Nå en mnd etter at dette skjedde føler jeg en slags bankende smerte i fingeren når jeg beveger på den og ellers, det begynt for fullt i dag men har følt det noen få ganger innimellom fram til nå. Burde jeg dra til legen med den eller hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 96b4a...2f2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kuttet fingeren min for en måneds tid siden, og kuttet gikk på en måte langs huden nedover på siden av fingeren og jeg fikk en kul der jeg kuttet meg som jeg mistet følelsen i. Nå en mnd etter at dette skjedde føler jeg en slags bankende smerte i fingeren når jeg beveger på den og ellers, det begynt for fullt i dag men har følt det noen få ganger innimellom fram til nå. Burde jeg dra til legen med den eller hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 96b4a...2f2 Ta kontakt med fastlegen i morgen du. Anonymkode: b7efa...0bc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Høres ut som en betennelse inni? Smør på grønnsåpevann og sjekk med legen hvis det ikke gir seg. Kan være det er fremmedlegeme inni? Anonymkode: 898ae...681
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høres ut som en betennelse inni? Smør på grønnsåpevann og sjekk med legen hvis det ikke gir seg. Kan være det er fremmedlegeme inni? Anonymkode: 898ae...681 Nei det tror jeg ikke. Tror ikke det er betennelse heller, med bankende smerte mener jeg smerte som kommer og går hele tiden. Har også begynt og få tilbake følelse der det var numment btw Anonymkode: 96b4a...2f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå