AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Våknet i går natt av at det dunket i senga, og det var hjertet mitt! Ikke hamring, men et dypt og hardt dunk! Pulsen var på 52. Og hodet kjentes helt tomt ut og kaldsvetten rant. Keg ringte AmK og de kom. Tok masse tester, ekg, blodtrykk og oksygen. Alt var bra bortsett fra et litt forhøyet blodtrykk på 140/90, og at jeg svimte av. De kjørte meg til legevakten, der de tok ekg igjen etter 1 time og det var normalt. Blodtrykket hadde gått ned til 116/84. Jeg har vanligvis litt lavere undertrykk så ble bekymret men legen sa at dette var pga lite drikke og søvn. Idag opplevde jeg det samme, kom ut av badet og måtte sette meg ned for det svartnet foran øyene og det bruste i ørene. Synet blir til tider noe uklart nå. Men puls er stabil og jevn Føler at jeg bør stole på legen som sa at alt var bra, men når det skjer igjen så blir jeg bekymret... men vil ikke ringe og mase på dem igjen.. Anonymkode: 1abf5...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Ville ringt fastlegen og få henvisning til videre hjerteundersøkelser. Anonymkode: d1979...dbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå