AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Katten min har vært redd de fleste menn som har vært hos meg, spesielt faren min og broren min selv om de er glad i katter. Men den er ikke redd damer. Er dette vanlig? Anonymkode: bdc61...649
Candiru Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Nei egentlig ikke. Mine katter har hatt enkeltpersoner som de har skydd unna, men det gjelder folk som generellt er kjipe og slemme av natur. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Mine er mer skeptisk til de som tramper hardt når de går, går stivt/tungt/ikke normalt pga div helsegrunner osv. De har ikke vært redd unge, friske menn (og kvinner). Eller jo de er litt skeptiske i starten, men har man kattetekke så går det greit når de får blitt varm i trøya. Men for eks fattern, som er stiv og støl og går som sånn king kong greier, og stønner og styrer når han skal sette seg, da rømmer de. Anonymkode: 65aa5...696
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Katten var forguder meg (mann). Og elsker barna (17 og 10). Men med kona er han ikke venn. Når katten gjør noe som kona liker ikke så lager kona høye lyder (klappe høyt med henda osv.. ) og katten blir redd..... Anonymkode: e4fcc...6be
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 I min erfaring elsker katter menn. Katten vi hadde i 17 år ioppveksten forgudet pappa, og var heller slem med resten av oss jenter i familien. Nå har jeg mann og barn og katt. Katten elsker mannen min og selv om min pappa bor på andre siden av landet og er her kanskje 3 ganger i året så elsker katten vår å sove på ham når han er her. Selv om jeg er den som er mest glad i katt og mannen min mer en motvillig katteier er det altså mannen pus er mest glad i. Anonymkode: 7855a...d5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå