Gå til innhold

Byttelapp, som ikke ligger med gaven...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en vase i julegave, hvorpå giver sier at jeg har byttelappen hjemme, bare si fra om du vil bytte så skal jeg ta den med neste gang vi sees. 

 Jeg er takknemlig  for å bli husket på,  og er glad for å få gave til jul, men vil gjerne bytte den i noe annet, men ønsker ikke å såre giver, så da sier jeg høflig, neida, det var akkurat det jeg ønsket meg. Og legger vasen inn i skapet sammen med de andre vasene jeg har 🤪 og angrer etterpå at jeg ikke sa at jeg gjerne vil bytte, siden jeg har flere vaser fra før...

Nå er det for flaut å si at jeg gjerne skulle hatt den byttelappen likevel 😞 er så tett noen ganger altså.

men syns det er rart at ikke byttelapp blir gitt sammen med gave 😝

Anonymkode: 2d345...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mange butikker får man byttet uten byttelappen om man forklarer at man fikk den i gave :)

Anonymkode: c5eb8...45a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Føsleguri

Det kan jo være så enkelt som at vedkommende glemte å legge den ved gaven. Det er fort gjort hvis den ikke er festet til gaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fra kjedebutikk får du byttet uansett men du får dagens pris i tilgode lapp eller finne noe annet.  Så fremt det ikke er en hunngammel vare å butikken er fri. 

 

Anonymkode: 3fa39...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, er fra kitchen, og fra et kurant merke, så da skal jeg innom og høre med det 😊

Anonymkode: 2d345...2ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har funnet en løsning. 👍🏻 Men jeg måtte bare dele min teori om at venninnen din sikkert glemte å be om byttelapp da hun kjøpte, og at det hun har liggende, egentlig er kvitteringen. Og den kan man jo ikke sende med gaven. 

Anonymkode: f61f6...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar, er fra kitchen, og fra et kurant merke, så da skal jeg innom og høre med det 😊

Anonymkode: 2d345...2ef

Jeg byttet selv en gave ifra kitchen etter jul. Ingen byttelapp å det var null problem selv om det var en vare de kun hatt inne til Black Friday tilbud så bare bytt.

Anonymkode: 3fa39...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...