AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg har møtt en fyr en del ganger, han har sakte endret oppførsel og rett og slett vært både ufin og slem. Når jeg har adressert det så har han alltid en unnskyldning og beklager, men etter en stund virker det som han skal ta igjen og blir verre. Jeg valgte å avslutte det og da lo han bare og sa jeg er treg og at han håpet jeg hdde tatt hintet for lenge siden.. Jeg ble så lei meg over hvor lite det gikk innpå ham og hvordan han kunne si de tingene på den måten, jeg ville jo gi det et seriøst forsøk før jeg ga opp Anonymkode: 8b11e...b5c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Sånne rasshøl har jeg dessverre møtt, de bruker egen usikkerhet til å få andre trykket ned på eget nivå av usikkerhet, helt uforskyldt for den andre parten. Han følte seg nok truet av deg. Skjønner det føles ekkelt ut, men for en flaks at du ikke ble seriøs med den taperen. Anonymkode: 3df24...1cd 7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Han hørest ut som en psykopat. Håper ikke jeg kommer over en slik person! Anonymkode: 3403f...584 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 Søppelmenneske han der. Ikke bryr deg, det er ikke deg det er noe galt med. Det er dessverre sånn at når du dater så møte du all slags mennesker, og du kan dessverre møte sånne som han. Kanskje kan du ta lærdom fra dette. Er en mann ufin i dating fasen, Ikke vær raus og gi flere sjanser. avslutt Anonymkode: 27091...917 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Takk for støtten! Jeg følte meg lenge dum og teit, han hadde jo behandlet meg dårlig og jeg tilga, så viser det seg at han gjorde det mdd vilje for å bli kvitt meg bare, det sårer Anonymkode: 8b11e...b5c
Kvinne87Rogaland Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Det der sa han bare for å ikke tape ansikt. Fotdi du slo opp med han, later han som om han ville det hele veien. Han er dum og umoden, godt du ble kvitt han! 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for støtten! Jeg følte meg lenge dum og teit, han hadde jo behandlet meg dårlig og jeg tilga, så viser det seg at han gjorde det mdd vilje for å bli kvitt meg bare, det sårer Anonymkode: 8b11e...b5c Nja, det er vel bare noe han sier tror jeg, for å gjøre deg vondt. Ikke la han lykkes med det. Bli sint i stedet! Du har ingenting å føle deg dum for. Anonymkode: ff238...ba9 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 Enten sa han det fordi han ikke ville tape ansikt, eller så er han for feig til å faktisk slå opp med noen på en skikkelig måte, og har sunket så lavt at han har vært slem og kjip med vilje. Uansett, så er han en idiot. Du skal være glad du er kvitt ham. Anonymkode: 61e50...0af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå