Gå til innhold

Godt voksne (30+) som hører på musikk som Staysman...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil anta at flertallet rett og slett ikke har noen genuin interesse for musikk. For meg varierer denne musikken fra å ikke gi meg noe som helst til å være direkte enerverende, oftest førstnevnte. Musikk må gi meg noe mer for at jeg skal velge å sette den på.

Anonymkode: 82006...5b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
PetterKanin skrev (På 16.1.2021 den 16.52):

Det de nevnte produserer høres ikke bra ut. Jeg vil høre musikk som gjør meg i bedre humør, ikke musikk som gjør meg irritert. 

Jeg skjønner dette med musikk som irritasjonsmoment. Jeg irriterer meg også lett på musikk som er nevnt her. Spesielt vist andre setter det på. En sjelden gang er det greit med en låt eller to, men jeg liker sjeldent mer enn nettopp en eller to låter. 

Det at jeg irriterer meg over dette er pga humør, og at det går utover kroppen min/helsa. Det er elementer som jeg bare ikke klinger med på sett & vis. 

Uansett så er det (ihvertfall for meg) et minimum av tilfeller jeg blir utsatt for dette. Jeg bestemmer jo hva jeg setter på selv, og det gjør du også ikke sant? :)

Endret av marleneK92
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg vet ikke om det er riktig, men jeg har hørt at musikk smaken setter seg i tenårene og forandrer seg ikke så mye etter det. 

Anonymkode: 55fe0...038

Gjelder ikke meg i hvertfall.  Setter meg ikke akkurat ned for å lytte til Luxus Leverpostei lenger😂😂

• Liker 2
Skrevet

Altså jeg hører på jovial av Freddy kalas.  Det er en fantastisk oppløftende og optimistisk tekst egentlig og kan fint spilles i barnebursdager. Alle de andre russesangene med pule, spy og sloss og Staysman som flekker skjorta foran babes,klarer jeg meg fint uten 

Anonymkode: e2e7e...59f

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 16.48):

De kan jo ikke synge og tekstene er typisk feste-musikk for ungdom. 

Anonymkode: 09537...203

Så?

Jeg digger Ole paus, hører på Bob Dylan , og jeg hører på en del andre «seriøse» musikere jeg vet aktivt bruker autotune for å høre godt nok ut på scene.  De synger med den stemmen de har, og leverer ett produkt som fenger meg.

Det at de sikter seg inn på fest- ungdommer, betyr jo ikke at jeg som er på god vei mot seksti ikke har lov å digge dem. 

Det er like teit som om jeg skulle nekte guttungen å høre på Dio!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Fylliker.

Anonymkode: 8a584...544

• Liker 1
Skrevet
On 1/16/2021 at 4:35 PM, AnonymBruker said:

Hva slags type mennesker er dette? 

Samme typer mennesker som henger på Kvinneguiden. Føler ikke vi er i en posisjon til å se ned på andre. 

Anonymkode: 2d0c4...e50

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja nå blir det fest i stua! Hvem tar med kamferdrops? 🎉👩‍🦳

546875.bach2x.jpg

Anonymkode: 7dd36...168

Også jeg som bare liker Kongen av Danmark....

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 16.35):

Freddy Kalas, Tix, Vidar Villa osv.

Hva slags type mennesker er dette? 

vanlige mennesker. jeg er ikke i den alderen men syns flere av de sangene er fine. Staysmanns - Baris er fin. :danse: 
Likte godt Tix sin sang som gikk på tv m.f. Til og med foreldrene mine og besteforeldrene mine kan like sangene deres - det går ikke på alder det med musikk. Jeg tror at staysmann og tix får avgjøre hvem som skal høre på musikken dems, ikke du. 

Endret av te_groupies
  • Liker 1
Skrevet

Absolutt muddaeffingcrazy folk 😄 i kveld er det lov å være hoooooore! Du er elektrisk, du gir meg støt når keg tenker på deg osv. 😂

Age is just s number, hun!

Anonymkode: 31512...4d9

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker denne musikken fordi den er fengende, gir stemning og lett å synge med! 

Hilsen kvinne 36 år. Orker ikke utbrodere nærmere hvem jeg er. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke helt komfortabel med å høre på musikk som niesene mine på fem og sju liker.

• Liker 1
Skrevet

Umusikalske eller ukultiverte. Voksne folk drikker ikke bamsesaft.

• Liker 1
Skrevet

Moren min hører på det innimellom fordi barna i barnehagen hun jobber i blir irriterte på henne når hun blir med på sang uten å kunne teksten. 😇

Anonymkode: 1d0ae...315

Skrevet

Tenker at de gjør som de vil. Liker det ikke selv! Har ingenting å si selv, når musikksmaken min stort sett er gammel jazz osv 🙃

Anonymkode: a7727...aec

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 16.40):

Helt vanlige mennesker som ikke er sykelig opptatt av å ha den «rette» musikksmaken. En god melodi er en god melodi, uavhengig av om det er Dagny, Led Zeppelin eller TIX som har komponert den. 

Anonymkode: d80b2...b71

Problemet er at En godt stekt pizza aldri kommer til å bli en god melodi.

Anonymkode: c4ce9...f70

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 17.41):

Er vel samme type folk som fortsatt elsker McDonald's, Twilight og leggings som voksne. Ikke noe galt i det.

Anonymkode: 63c59...4b2

Leggings er dessverre godtatt her i huset ene og alene pga. komfort ;) De andre to er jeg enig i at man bør unngå så godt det går.

Anonymkode: e8679...d02

Skrevet

Det jeg synes er creepy er folk som ikke hører på musikk generelt. Tenk å leve et liv uten å lytte til musikk.

Anonymkode: 2d54d...dd0

Skrevet

Smaken er som baken. Jeg hører på musikk jeg synes gir god stemning, som gjør meg glad og som jeg synes fenger. Hører på alt fra Five finger death punch til TIX. 

Anonymkode: 69381...150

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det jeg synes er creepy er folk som ikke hører på musikk generelt. Tenk å leve et liv uten å lytte til musikk.

Anonymkode: 2d54d...dd0

Du kan jo spørre en døv person hvordan det er.

Anonymkode: 55fe0...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...