AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Hei! Jeg har en Pomeranian som bjeffer alt for mye. Når vi er ute er hun helt stille, elsker andre dyr, mennesker osv. det er inne som er problemet. Hun skal varsle på alt. Hvis jeg reiser meg opp ab sofaen varsler hun, hvis vår andre hund går rundt på gulvet bjeffer hun osv. hun er 8 år og vi går gode turer hver dag, har vært med på lydighetkurs og trener mye hjemme. Er ute ca 2 timer hver dag til sammen. Noen ganger mindre pga kulden nå, mens andre ganger slår vi til skikkelig med en 3 timer lang gåtur. Inne får hun kong, vi trener lydighet og slapper av. Hun slapper fint av selv, men problemet er denne varslingen for ingenting. hun virker ikke usikker, men mer som hun skal passe på og si ifra om alt. Anonymkode: 62c07...bcf
hysjteria Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Hvor i landet holder du til? Finnes instruktører som kan hjelpe til hjemme.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 hysjteria skrev (1 time siden): Hvor i landet holder du til? Finnes instruktører som kan hjelpe til hjemme. Holder til i Østlandet, innlandet:) Anonymkode: 62c07...bcf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Si at hun ikke får lov til det 😊 Jeg har en bjeffe varslerase. Han får ikke lov å bjeffe. Anonymkode: a5995...d95 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå