Gå til innhold

Alkohol og Zoloft, endret oppførsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var usikker hvilken kategori som passet til denne tråden men tar sjansen på at jeg har valgt riktig.

jeg har gått på antidepressiva (Zoloft) i et halvt år nå, og det står jo i pakningsvedlegget og på legesider at det er ikke anbefalt å drikke alkohol når man tar disse pillene. Jeg har alikavell hvert på et par fester og har drukket en del (går på liten dose, 25 mg om det skulle ha noe å si) men har gått bra så langt og har ikke opplevd veldig negative bivirkninger når jeg drikker alkohol. 

Det jeg derimot har merket er at jeg får veldig høy selvtillit hvis jeg blander de pillene med alkohol, tror jeg er kongen på haugen liksom men jeg viser ikke det foran folk siden jeg kan da virke litt kvalmende og høy på meg selv. Veldig rart siden jeg føler meg helt normal hvis jeg ikke hadde gått på de pillene, og hadde ikke hatt den følelsen til vanlig om jeg ikke gikk på dem og drakk alkohol, om dere skjønner.  Hvorfor er det slik??

Jeg har også lagt merke til at jeg kan bli veldig lett hissig og aggressiv om noen er spydig mot meg, og har skjedd ett tilfelle hvor jeg faktisk ble voldelig, men var ingen skader som skjedde iforhold til det, og ellers har det gått bra. Som sagt, jeg var aldri slik FØR jeg begynte på medisinene...

Er det noen som har samme erfaring som meg? Noen som har erfaring med å blande alkohol og andre legemidler f eks antidepressiva? :)

kvinne 21 år

Anonymkode: dcfa2...403

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg også merker at jeg blir fortere full og trenger mye mindre alkohol for å bli full.

TS

Anonymkode: dcfa2...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...