Gå til innhold

aerobic striptease

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg misunner den dama fordelene hennes(og ikke bare de foran). Jeg antar at det skal litt trening til for å se slik ut. Nå aner ikke jeg hvordan disse videoene hennes er, og om det er denne måten hun trener på(eller om hun tilbringer mangfoldige timer på treningsstudio). Noen som vet mer om disse videoene eller Carmen Electras livsstil? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd aerobic striptease videoene hennes men jeg tror de er umulige å klare med mindre du er godt trent fra før.. :forvirret:

Skrevet
Har prøvd aerobic striptease videoene hennes men jeg tror de er umulige å klare med mindre du er godt trent fra før.. :forvirret:

Og med godt trent, mener du...? Jeg er ikke i dårlig form.. Har kanskje ikke dansekropp, men forholdene står ikke SÅ dårlig til med denne kroppen her.. ;)

Virker det effektivt da? Og enda viktigere: trenger man pole i stua? :sjenert:

:ler2:

Skrevet

Mener bedre trent en meg ihvertfall (meste jeg noen gang har trent er noen joggeturer her og der :ler: ). Man burde ihvertfall være litt myk i kroppen for å klare det (tror jeg da).

Men det virket effektivt ja. Har lyst til å prøve igjen en gang.. :sjenert:

Trenger ikke pole men hun brukte en stol innimellom fra det jeg husker.

Skrevet

dvd'ene er dårlige. skikkelig dårlige.

bare innføringer i forskjellige type strippe moves.

det tar en evighet for henne å forklare det også, og på slutten danser man to steg, også er det det.

møkka dvd'er. bra jeg kjøpte de på tilbud. ;)

• 2 år senere...
Skrevet

Den andre DVD-en i serien er virkelig bra, men den har bare styrketrening, ikke striptease. Den skal gjøre kroppen klar for teasingen hun lærer bort i de andre. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...