Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #1 Skrevet 25. september 2002 Er det så at en kan slippe mensen hvis en går på p-sprøyta?? Hvorfor gjør ikke alle det da? Er det noen ulemper med den? Kan alle gjøre det? Syntes dette hørtes utrolig ut. Slippe det ukentlige mareritte hver måned... Noen som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #2 Skrevet 25. september 2002 Det er nok ikke så enkelt. Det fins endel bivirkninger med den. Det er noen som minster mensen, men ikke alle. Jeg tok p-sprøyta for ca 3 år siden, og de første 3 mnd blødde jeg litt hver dag. Råirriterende! I tillegg kan det ta veldig lang tid før du blir gravid når du slutter på den. For min del har det tatt nesten 3 år og jeg er fortsatt ikke gravid! Så tenk deg godt om før du tar den. Jeg angrer veldig ihvertfall!
smil Skrevet 25. september 2002 #3 Skrevet 25. september 2002 Hei! Jeg har tatt sprøyta siden jeg fikk barn for ett og et halvt år siden. Har ikke hatt mensen siden da. Sluttet å amme for en stund siden, så det er nok sprøyta som gjør at jeg ikke har fått tilbake mensen. Tror jeg skal slutte med den snart. Tror jeg vil bli gravid igjen om et år eller to. Blir litt skremt når jeg leser om at det kan ta veldig lang tid. Men jeg har snakket med legen om det, og hun mente det ikke tok særlig lengre tid med p-sprøyta enn med p-pillen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå