Gå til innhold

Meningsmåling: Har du mottatt Dick-pic?

Nettdating har du fått dick-pic?  

95 stemmer

1. 1. Har du mottatt dick pic?

• Ja
      68
    • Nei
      27

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har du fått dick-pics?  Ønsker svar fra damer

Endret av Bente1234
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Alle som befinner seg på internett har vel mottatt dickpic? Inkludert meg 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det har jeg mottatt. 

Anonymkode: b0591...8bd

Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, aldri. Har bare fått spørsmål om jeg vil ha, men da har jeg sagt nei. 

Skrevet

Overskriften "Nettdating" er lite beskrivende for hva innlegget handler om hvis jeg får lov å være litt pedantisk :)

Anonymkode: 75f55...da6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Overskriften "Nettdating" er lite beskrivende for hva innlegget handler om hvis jeg får lov å være litt pedantisk :)

Anonymkode: 75f55...da6

Ok ja er enig i det men aldri prøvd det før tror jeg det var lissom flere steder som skulle ha en overskrift. Mulig d er mulig å endre?

Skrevet

Det gikk visst an da lærte jeg noe nytt idag og.

• Liker 2
Skrevet

Ja, fra en gammel kollega 🤯 Etter noen uker mannet jeg meg opp til å snakke med noen andre kvinnelige kolleger om det, og det viste seg at vi alle var offer for det samme bilde! Han hadde ikke mange vakter etter dette før han måtte pakke og dra for alltid.

• Liker 2
Skrevet

Opp til flere ganger. Det henger menn på kvinneguiden bla. som sender slikt om de finner innlegg du har skrevet på seksualitet som de liker. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har heldigvis aldri fått slike bilder :)

Skrevet

Ja, alt for mange uønskede!

Anonymkode: cf3fc...d97

Skrevet

VIl du vite hvordan du stopper dickpics fra uønskede?

Ikke legg til folk du ikke kjenner.

Og gå og legge til randome personer for og så syte over dick pick er tragisk, samme som de idiot folkan som går i avisa og syt om dickpicks.

Anonymkode: 3f8bb...d01

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

VIl du vite hvordan du stopper dickpics fra uønskede?

Ikke legg til folk du ikke kjenner.

Og gå og legge til randome personer for og så syte over dick pick er tragisk, samme som de idiot folkan som går i avisa og syt om dickpicks.

Ja, for alle vet at det er mottager sin skyld. Avsender er bare et stakkars offer.

Anonymkode: 1a74b...6d8

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ja, for alle vet at det er mottager sin skyld. Avsender er bare et stakkars offer.

Anonymkode: 1a74b...6d8

90% av tilfellene så er det mottakeren sin skyld. Jeg får aldri dickpics, vet du hvorfor? fordi jeg legger ikke til randoms. Så derfor, får jeg ikke sånne. Lov og bruke hodet på nettet :)

Skrevet

Ja, flere ganger dessverre. Blir anmeldt tvert, hver gang.

Anonymkode: e9635...650

Skrevet
Bente1234 skrev (På 16.1.2021 den 11.17):

Har du fått dick-pics?  Ønsker svar fra damer

Ja, ganske mange. :) Jeg er heldig, jeg liker det. Ikke av fremmede men av folk jeg kjenner.

Skrevet
loveli skrev (17 minutter siden):

Ja, ganske mange. :) Jeg er heldig, jeg liker det. Ikke av fremmede men av folk jeg kjenner.

Det blir noe annet.. men jeg har sikkert fått 300 på 3 år av forskjellige ukjente mannfolk som regel uoppfordret det har blitt bedre siste året syns jeg nå er det blitt mindre... noen liker jeg å se  på da men det er noen jeg har en relasjon til da... ellers er det bare turn off egentlig...

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

90% av tilfellene så er det mottakeren sin skyld. Jeg får aldri dickpics, vet du hvorfor? fordi jeg legger ikke til randoms. Så derfor, får jeg ikke sånne. Lov og bruke hodet på nettet :)

Hvem i alle dager legger til random folk på tlf eller sosiale medier? Jeg gjør ikke det, det er kanskje noe ungdommen gjør ? De uønskede dickpicks har blant annet kommet fra  gifte kompiser som har fått for seg at jeg skal bli elskerinna deres, uten at vi noen gang har snakket om noe slikt, og i et tilfelle fikk jeg det av en jeg ikke hadde sett på et par år. Ellers har det vært fra menn jeg har datet. Kanskje jeg har dårlig smak i menn.

Anonymkode: cf3fc...d97

• Liker 5
Skrevet

En gang - på en ferje i Danmark. En som sendte til alle med iPhone sikkert.

Er gift og godt voksen så er ikke på dater’n da. Men hadde blokkert umiddelbart om jeg hadde fått dette av en potensiell date. Hadde ikke sendt bilder av meg selv heller.

Anonymkode: 38951...5e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...