AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #1 Skrevet 16. januar 2021 Jeg skal gå en liten tur i morgen med fyr fra tinder. Vi skulle egentlig treffes forrgie helg men da ble jeg dårlig. Jeg skrev på lørdagsmorgen at jeg er dårlig så vi må utsette. Dette var noe som var helt greit. På søndag sendte han melding og spurte om vi skulle gå tur og om jeg har blitt bedre. Jeg skrev at jeg velger å holde meg hjemme da jeg fortsatt er litt dårlig og har vondt i hode. Vi skal treffes i morgen og selv om det hadde vært hyggelig, så har jeg mistet lysten. Hvordan skrive at jeg ikke har lyst til å treffes likevel? Anonymkode: 6ee65...76b
Gjest Dævendøtte Skrevet 16. januar 2021 #2 Skrevet 16. januar 2021 Hei. Jeg beklager, men jeg har dessverre ikke lyst til å møtes som vi snakket om. Ønsker deg lykke til videre, ha en fin dag. Hilsen Anonym Bruker. Sånn kan du gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #3 Skrevet 16. januar 2021 Hvirfor har du mistet lysten da? Noe med kommunikasjonen den siste uken? Jeg synes du burde bli med en kort tur. Han virker veldig forståelsesfull og grei. Anonymkode: 9d93c...e18 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #4 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvirfor har du mistet lysten da? Noe med kommunikasjonen den siste uken? Jeg synes du burde bli med en kort tur. Han virker veldig forståelsesfull og grei. Anonymkode: 9d93c...e18 Jeg følte meg dårlig på lørdag og dagen etterpå spør han vi skal gå tur, men det er ikke det som er hovedgrunnen. Jeg føler meg sliten hele tiden og bare tanken på gå ut å treffe folk gjør meg enda mer sliten. Anonymkode: 6ee65...76b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #5 Skrevet 16. januar 2021 Jeg ville tatt den lille turen det er og se kjemien an. Det var jo en grunn til at du hadde lyst til å treffe han i første omgang. Bedre å angre på ting man har gjort, enn ting man ikke har gjort. Anonymkode: 86ca2...d19 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #6 Skrevet 16. januar 2021 Tror du burde ringe legen hvis du enda er sliten og enda litt dårlig! Anonymkode: dbac4...084
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #7 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tror du burde ringe legen hvis du enda er sliten og enda litt dårlig! Anonymkode: dbac4...084 Jeg jobber på sykehjem hvor det er mye tungt stell og i tillegg har vi måtte gå med munnbind og visir. Når jeg først har fri så orker jeg ikke gjøre noe annet enn å ligge på sofaen. Anonymkode: 6ee65...76b 1
SoWhat? Skrevet 16. januar 2021 #8 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg følte meg dårlig på lørdag og dagen etterpå spør han vi skal gå tur, men det er ikke det som er hovedgrunnen. Jeg føler meg sliten hele tiden og bare tanken på gå ut å treffe folk gjør meg enda mer sliten. Anonymkode: 6ee65...76b Skriv det da. At du er sliten osv. Det er jo en akseptabel grunn, og ingenting han kan ta personlig. Forklar som du gjør her. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #9 Skrevet 16. januar 2021 Si at du tror du har fått korona? elelr at du har blitt skikkelig syk med omgangsyke og legg inn masse spyemoji for å få gi han avsmak. Og så blokk. Anonymkode: 8fe86...774
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #10 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg følte meg dårlig på lørdag og dagen etterpå spør han vi skal gå tur, men det er ikke det som er hovedgrunnen. Jeg føler meg sliten hele tiden og bare tanken på gå ut å treffe folk gjør meg enda mer sliten. Anonymkode: 6ee65...76b Det er vel mange som er litt dårlige lørdag men likevel i form til å gå tur søndag. Så om du ble snurt fordi han lurte på om du var i bedre form søndag, så må jeg si du virker ganske vrang. Anonymkode: 9d93c...e18 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2021 #11 Skrevet 16. januar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er vel mange som er litt dårlige lørdag men likevel i form til å gå tur søndag. Så om du ble snurt fordi han lurte på om du var i bedre form søndag, så må jeg si du virker ganske vrang. Anonymkode: 9d93c...e18 Jeg skrev at jeg sier ifra om jeg føler bedre... Og uansett så må man holde seg hjemme til minst 2 døgn etter man ikke har symptomer. Anonymkode: 6ee65...76b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå